Hallo. Tot nu toe heb ik de methylamineringsreactie uitgevoerd met een lagere snelheid in glazen laboratoriumkolven, en de schaal achtereenvolgens opgevoerd in vaten van HDPE. Het freebase spoelproces en de zoutzuurverzuring zelf werden ook in hetzelfde vat uitgevoerd.
Ik zou willen vragen of het hele proces van methylaminering tot reiniging en aanzuren kan worden uitgevoerd in een roestvrijstalen vat? De gebruikte reagentia zijn
- dcm
- methylamine 40% in water
- bk4
- aceton
- zoutzuur 37 in water
Optioneel:
- nmp
- benzeen
Zal roestvrij staal niet interfereren met een van deze reagentia? Ik ben het meest bang voor de aanzuringsstap met zoutzuur in zo'n roestvrijstalen vat.
Groetjes en standaard bedankt voor jullie hulp, dit forum is van onschatbare waarde .
Ik zou willen vragen of het hele proces van methylaminering tot reiniging en aanzuren kan worden uitgevoerd in een roestvrijstalen vat? De gebruikte reagentia zijn
- dcm
- methylamine 40% in water
- bk4
- aceton
- zoutzuur 37 in water
Optioneel:
- nmp
- benzeen
Zal roestvrij staal niet interfereren met een van deze reagentia? Ik ben het meest bang voor de aanzuringsstap met zoutzuur in zo'n roestvrijstalen vat.
Groetjes en standaard bedankt voor jullie hulp, dit forum is van onschatbare waarde .