- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 20
Hallo allemaal, sinds ik op het forum ben en naar alle drugssynths ben gaan kijken en wat voor spullen ze nodig hebben, zoals chemicaliën en reagentia, heb ik de gewoonte gekregen om op de verpakking te kijken van alle schoonmaak- of ontstoppingsproducten, enzovoort. Onlangs kwam ik in een supermarkt een nogal interessant product tegen dat dienst doet als antivriesmiddel. Op de verpakking stond dat het 100% zuivere polymethylamine is. Als het waar is wat er staat, en meestal is dat zo, is het dan mogelijk om het polymerisatieproces om te keren of niet? Ik heb niet veel bestudeerd over polymeren, en ik weet niet eens zeker of polymerisatie van methylamine mogelijk is, evenals een omkeerbaar proces, op iets dat gepolymeliseerd is.
Sorry als de naamgeving niet klopt of als er spelfouten in staan! Maar chemische namen hebben hier verschillende namen en ik ben niet zeker van de vertaling vanwege de alfabetten enz.
Sorry als de naamgeving niet klopt of als er spelfouten in staan! Maar chemische namen hebben hier verschillende namen en ik ben niet zeker van de vertaling vanwege de alfabetten enz.