Question Methylaminedampen

Newbee

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
Hallo, twee vragen.
1. Hoe giftig zijn methylaminedampen? Zijn masker en PP+PE-pak genoeg?
2. Ik wil mijn methylaminereactie uitvoeren in een kweekbak. Is het goed om methylaminedampen te gebruiken in een kweekbak? Is het ook goed om een koolstoffilter te gebruiken voor methylamine?

xile

Don't buy from me
Resident
Reaction score
55
Mijn lading methylamine 40% aq kwam in een zilveren plastic zak en alle zilvercoating loste op door de dampen die door de gesloten lamp gingen. Dus ik denk dat je kweekkast op dat moment zal sterven.

xile

Don't buy from me
Resident
Reaction score
55
Ik heb methylamine alleen in de open lucht gebruikt, dus ik kan niets zeggen over de giftigheid in kleine ruimtes.

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
297
MeNH2 is zeker ongezond, alleen omdat het een sterke base is valt het weefsel aan, deze amines werden gebruikt als ontsmettingsmiddelen om ziektekiemen te doden en niet alleen die. En in lagere concentraties stinkt het nog steeds tot in de hemel, maar het zal je niet ernstig beschadigen, maar het is misselijkmakend en erg zelfs. Gesloten reactieopstelling, oplossingen worden koud gehanteerd en eventuele stank is eenvoudig te verwijderen door een spuitfles met een verdunde citroenzuuroplossing te gebruiken. Sproeien, sproeien, sproeien - dode vissen weg, hallo citroenen!