Methylone shake and bake synthese?

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
156
Reaction score
51
Points
28
Hallo, ik heb de synthese van Methylone gezien en het lijkt veel op de synthese van 4mmc, met bijna dezelfde stappen.

Als ik 2B4M vervang door 2-broom-3',4'-(methyleendioxy)propiofenon kan het dan werken?

Het is een veronderstelling, dus ik zit er waarschijnlijk naast:

1. Doe 10g 2-Broom-3',4'-(methyleendioxy)propofenon en 50ml DCM en roer tot 2B34MP is opgelost.
2. Doe 20 ml M40% waterig en roer gedurende 10 minuten (de kolf moet gesloten zijn om het M40 gas er niet uit te laten gaan)
3. Scheid de 2 lagen en bewaar de onderste laag (methylone freebase in DCM)
4. Was de bovenste laag 3,4 keer met wat gedestilleerd/gedemineraliseerd water om alle methylamine te verwijderen.
5. Neem 4-5 ml HCl zuur en voeg druppelsgewijs toe tot de pH 5-6 is en roer langzaam.
6. Voeg 50ml koude aceton (puur) toe en roer nog steeds langzaam.
7. Als je een witte melk hebt, filtreer het dan met een filtreerpapiertje of een stukje overhemd of smtg anders.
8. Als de methylone niet zuiver genoeg is, kun je de methylone in een filter of een stuk shirt doen en langzaam aceton toevoegen om de rest van de onzuiverheden te verwijderen.

Het lijkt goed maar ik denk niet dat het mogelijk is, idk, als iemand me kan uitleggen of deze methode goed is of niet?
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
In het algemeen vereisen alle cathinonen dezelfde gemakkelijke manier en als je de synthese start met 52190-28-0 van laboratoriumtechnische kwaliteit, zul je geen probleem hebben om de synthese aan te passen aan je shake and bake vorm, zeker wat aanpassingen zoals het verlengen van de tijden en het uitvoeren van wat extractie uit de waterfase omdat er zeker wat product in zal zijn achtergebleven, maar in het algemeen is je uitleg correct en zal het goed werken.
 

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
156
Reaction score
51
Points
28
Ja, misschien is 10 minuten te kort, ik denk dat ik het kan roeren tot de methylone freebase niet meer van kleur verandert, ik denk dat ik ga testen maar ik weet niet waar ik 10-20g van 52190-28-0 kan kopen, ik zag made-in-china ect maar ik denk dat de MOQ 1kg of smtg is, en als ze monsters nemen, zullen de verzendkosten asf duur zijn, en ik wil Brome niet aanraken, ik ben een beginner dus ik ben voorzichtig en ik heb geen chemische spullen (glazen, kolf, condensor ..) Hoe dan ook, dus ;)

En, hoe kom je aan die roze kleur van je Bk-MDMA? :love:
 
View previous replies…

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
Hallo vriend, die roze kleur werd toegevoegd in de herkristallisatiefase door roze kleurstof in poedervorm van voedselkwaliteit toe te voegen.
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
Het toevoegen van kleur heeft geen invloed op de kwaliteit van het product
 

mocnykutas

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 16, 2023
Messages
168
Reaction score
106
Points
28
op dcm is er geen aminatiereactie in 30 min.XD
 

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
156
Reaction score
51
Points
28
Mijn fout, ik heb niet goed gelezen, dit is met NMP, niet DCM, DCM was voor de brominatie.

Dus met DCM is 2 uur goed**
 
Top