Looking for a vendor Methylphenidate

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 11, 2022
Messages
150
Reaction score
97
Points
28
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een leverancier van zuivere methylfenidaatkristallen/-poeder.
Ik wil geen pillen/tabletten/capsules.

Ik ben niet op zoek naar grote hoeveelheden, slechts drie of vier gram.

Bedankt
 

kotkata

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Joined
May 27, 2023
Messages
15
Reaction score
12
Points
3
Heb je een bron gevonden?
 

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 11, 2022
Messages
150
Reaction score
97
Points
28
Dat heb ik eeuwen geleden gedaan, maar ik weet niet meer waar, ik zal eens rondkijken. Ik heb mijn interesse in methylfenidaat een beetje verloren omdat ik het gebruikte om iemand van de coke af te helpen, en het bleek dat een amfetamine + mdma mix nog beter werkte...
 
View previous replies…

kotkata

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Joined
May 27, 2023
Messages
15
Reaction score
12
Points
3
Bedankt voor het antwoord, cubesquare! Amph + MDMA zijn geweldig, maar ik vind fenidaten functioneler als het gaat om concentratie en complexe taken.

Als je een goede verkoper kent voor methylfenidaat, ethylfenidaat of isopropylfenidaat, laat het me dan weten. Waar ik woon kun je methylfenidaat niet krijgen, zelfs niet met een recept - het is niet op voorraad.

Als je een verkoper van ritalininezuur kent, lijkt het erop dat deze community goed advies kan geven over hoe je het moet omzetten.
 

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 11, 2022
Messages
150
Reaction score
97
Points
28
Hallo daar. Ja, dat was om van de coke af te komen.
Ik gebruik regelmatig amfetaminesulfaat in kleine doses.
Alleen 's ochtends, sub 30mg. Ik heb een baan die een volledige cognitieve functie en een hoog concentratieniveau vereist.
Voor mij hielp methylfenidaat hier niet.
AS werkt uitstekend in mijn geval.
Ik neem ook elke dag 45 minuten van tevoren 1 mg melatonine.
Het racemisch amfetaminesulfaat werkt voor mij als adderall denk ik...
 

kotkata

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Joined
May 27, 2023
Messages
15
Reaction score
12
Points
3
Ik zit op hetzelfde spoor met amfen, maar ik vind fenidaten beter werken met mijn focus.

Ik heb eigenlijk geen methylfenidaat geprobeerd, alleen ethylfenidaat en isopropylfenidaat. Toen ik een kind was bestond ADHD niet als een aandoening in mijn land, dus ik ben nooit gediagnosticeerd.

Ik merk dat zowel amfetamine als fenidaat me helpen om me te concentreren, waarbij de laatste effectiever is. Wat betreft het aanbod zal ik kijken naar ritalininezuur.
 
Top