- Reaction score
- 5
Hallo, tijdens het zuiveren van 1n en 2n amines krijg ik 0% opbrengst tijdens het borrelen van hcl in tolueen +amine product (50g amine in 300ml tolueen) -(ik gebruikte 20-30 MgSO4 om organische fase voor te drogen)
Ik heb een beetje gegoogeld en ik vond dat MgSO4 onverenigbaar is met zuurgevoelige verbindingen.
Kijk op :
kan het zijn dat de MgSO4 al mijn product absorbeert en mijn opbrengst verpest????
en zo ja, hoe is het mogelijk dat dit MgSO4 absorberende middel dat ik zo vaak gebruikt in de tutorial om product en gas uit mdma + meth?
Ik heb een beetje gegoogeld en ik vond dat MgSO4 onverenigbaar is met zuurgevoelige verbindingen.
Kijk op :
4.7: Reactie Work-Ups
Een belangrijke stap in het uitvoeren van een reactie en het isoleren van het product komt onmiddellijk nadat de reactie is voltooid, en wordt de reactie "work-up" genoemd. De work-up verwijst naar methoden gericht op ...
chem.libretexts.org
kan het zijn dat de MgSO4 al mijn product absorbeert en mijn opbrengst verpest????
en zo ja, hoe is het mogelijk dat dit MgSO4 absorberende middel dat ik zo vaak gebruikt in de tutorial om product en gas uit mdma + meth?