Mijn beste vervangende tryptaminen lijst tot nu toe.

Sony2xl

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 9, 2022
Messages
13
Reaction score
2
Points
3
Vervangende tryptaminen

4-PO-DMT (Psilocybine)
4-HO-DMT (Psilocine)
4-HO-MET (Metocine)
4-HO-DET (Ethocine)
4-HO-MiPT (Miprocine)
4-HO-DiPT (Iprocine)

Wat kun je hierover zeggen?
 

Novator

Resident
Joined
Oct 30, 2021
Messages
39
Reaction score
799
Points
83
Wat wil je weten over deze tryptamines? Mijn favoriet is bijvoorbeeld 5-MeO-DMT. Het therapeutisch potentieel ervan is verbazingwekkend. IMHO, deze tryptamine elimineert de ongewenste gevolgen van een overdosis dissociatie en herstelt (balanceert) de hersenactiviteit. Reboot voor perceptie en geest.
Maar alle tryptamines verhogen het risico op HPPD als je ze samen met cannabis gebruikt. Wees voorzichtig 🤞
 

Sony2xl

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 9, 2022
Messages
13
Reaction score
2
Points
3
Wat weet je over 4-AcO-DMT (Psilacetin) en welke consumptiecombinatie kun je het beste voor ogen hebben?
 

Remarque11

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 20, 2023
Messages
6
Reaction score
0
Points
3
Het is mijn favoriet aller tijden! Komt het dichtst in de buurt van psilocybine paddenstoelen maar dan zonder misselijkheid. Mijn voorraad is op. Ik ben op zoek naar een verkoper. Als je er een weet, laat het me dan alsjeblieft weten. Bedankt!
 
View previous replies…

Remarque11

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 20, 2023
Messages
6
Reaction score
0
Points
3
Ik ben nieuw hier. Ik ben nog steeds een beetje paranoïde dat deze hele onderneming een uitgebreide zwendel is. Hoe koop je van Boomshankar als de handle die je hebt gelinkt maar één bericht en nul aanbiedingen heeft? Ik heb in het verleden wel bij hen besteld (Empire Market dagen) maar ik heb het contact met vrijwel alle gerenommeerde verkopers verloren sinds de golf van de exit scams...
 

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 11, 2022
Messages
150
Reaction score
97
Points
28
Ik koop van hem op andere markten - toen ik hier kwam, was er geen markt, het was gewoon kennis delen.
Dit is een link (de code aan het einde is een verwijzingscode, dus als je koopt krijg ik een kleine fooi) naar Nemesis market waar je van Boomshankar kunt kopen (ze zijn daar /u/boomshankar)
http://nemesis555nchzn2dogee6mlc7xxgeeshqirmh3yzn4lo5cnd4s5a4yd.onion/r/7deefgpaap

Ze zijn ook op Bohemia en Archtype (/u/boomshankar)
 

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 11, 2022
Messages
150
Reaction score
97
Points
28
@Remarque11

Als je niet op archtyp zit - gebruik dan alsjeblieft mijn verwijzingscode ook :)

Archtyp verwijzingslink

Dat zou geweldig zijn, bedankt :) (alleen de /register?referral=M3oxY2 is nodig om te worden toegevoegd aan de ui waarnaar je bladert. Haal de ui van daunt.link of waar dan ook, dat hele kijk uit voor phishing ding)
 

Remarque11

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 20, 2023
Messages
6
Reaction score
0
Points
3
Bedankt! Ik ben verbaasd, ik ben duidelijk slecht in het navigeren door TOR. Ik was ervan overtuigd dat het tijdperk van de markten voorbij is. Wie wil het risico nemen om betrokken te raken als ze elke keer eindigen met oplichterij? En jij vertelt me dat er niet één, maar twee gezonde markten zijn? Neuk me zijwaarts...
Als ik mijn geliefde 4-Acetoxy-DMT te pakken kan krijgen, ben ik je <3 verschuldigd.
Veel plezier met trippen!
 

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 11, 2022
Messages
150
Reaction score
97
Points
28
Het is allemaal goed - er zijn stabiele markten die blijven bloeien - BB Forum wordt er langzaam ook een - de DNM-wereld blijft zich ontwikkelen
 

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 11, 2022
Messages
150
Reaction score
97
Points
28
Ik heb een formule voor mijn beste psychedelische reis met deze molecule.
Ik gebruik het als een hippie-flip component in een reeks moleculen.
(in tegenstelling tot paddo's als onderdeel van een hippieflip, heeft 4-AcO niet de misselijkheid die je kunt krijgen bij paddo's, dus een deel van de angst wordt weggenomen)

1. 10mg 4-AcO-DMT, oraal.
2. T+40mins - 90-120mg MDMA, oraal
3. T+160mins - 45-60mg MDMA, geïnhaleerd
4. T+220mins - 20mg 2C-B, geïnhaleerd (neusspray)

5, 6 en 7 zijn optioneel

5. Als ik klaar ben om te gaan slapen 20mg Ketamine, geïnjecteerd (neusspray)
6. 5+15mins - 1 x medium trek op NN DMT vape
7. 6+20mins - 1 x medium trek op NN DMT vape

SLEEEEEEEEP
 

Novator

Resident
Joined
Oct 30, 2021
Messages
39
Reaction score
799
Points
83
Het is een pro-drug voor psilocine. Er wordt echter verondersteld dat psilacetine ook psychoactief kan zijn. Er zijn geen klinische studies uitgevoerd om de fenomenologische effecten van psilacetine, psilocine en psilocybine te onderscheiden. Ik heb deze tryptamine niet gebruikt, er is geen interactie informatie voor 4-AcO-DMT. Maar je kunt de combitabel gebruiken (de positie van "Paddenstoelen"):
QLmcROJsNB


46QpRHLVer
IqbxnBtZFl
 

Hank Shrader

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 25, 2022
Messages
45
Reaction score
9
Points
8
wow, er is een synthese voor 5-MeO-DMT ?
 

Novator

Resident
Joined
Oct 30, 2021
Messages
39
Reaction score
799
Points
83
Deze synthese nodig?
 

Novator

Resident
Joined
Oct 30, 2021
Messages
39
Reaction score
799
Points
83
Yeap
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/threads/synthesis-5-meo-dmt-from-5-meo-tryptamine.294/

http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/threads/synthesis-of-5%E2%80%90meo-dmt-via-fischer-indole.11/
 

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
123
Reaction score
67
Points
28
4-HO-MiPT
 

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
123
Reaction score
67
Points
28
Deze is uniek het gaat allemaal over het lichaam dan is er de chocoladebruine 4ho/aco dipt de absoluut snelste mindfuck maar nog steeds een soort van leeg ik zal dipt niet eens noemen het moet naar mijn ballen ruiken en laat iedereen klinken als kikkermensen het is zeker een noviteit, heb eindelijk de 4 hos en acos fatsoenlijk niets bijzonders je kan echt gek worden bij hoge doses ik zal niet eens ingaan op de det ail elke versie daarvan ik persoonlijk denk dat het absolute onzin dat brengt ons naar voor Aco Dmt Ik wil mijn Ik heb nog nooit een verstandige dosis maar dan weer ik ben nog nooit zo geschud in mijn hele leven het is als het openen van de puzzel box uit hellraiser quote no more games kind tijd om te spelen begint 15 minuten pure gelukzaligheid dan nemen in een plaats waar de hel zou een sandalen Ik kan niet eens uitleggen de angst de entiteiten allemaal inktvis als om een of andere reden mooie inktvis als de lucht opent als een andere dimensie en resultaten hen vertel me of ik de enige ben die voelt op deze manier over maar ik heb minstens 100 gram in mijn leven gehad en niet één keer was het de trip die ik wilde, vaak was het de trip die ik nodig had, dat wil zeggen als ik binnen kon blijven en bij mensen kon zijn die niet iemand naar het ziekenhuis zouden brengen en we hebben het hier maar over 50 mg ish doses, shit maakt 2ce bij 100 mg JUIST je bent GARDENVARIËTE FRACTALE BLIND. HYSTERISCH LACHEN we gebruikten het als een combo met mxe dat is wanneer ze raar werd hoe dan ook dit is geen opscheppen dit is een echte echte vraag heeft iemand had plezier een echt goede tijd op een van de gesubstitueerde tryptaminen was er een aantal goede die er zijn AMt met uitzondering van de 5meo met je vriend van mij ontdekt hebben zeer verschillende doseringen Ik heb genoeg gegaan op genoeg
 
Top