Mijn eerste ervaring met cocaïne - help me alsjeblieft

enrique

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
Gisteren was mijn eerste ervaring met coke en vandaag heb ik vragen. Ik heb coke besteld op google website [SPAM], het was zuiver wit en na de eerste dosis scheurden mijn tanden en
het was moeilijk voor me om te slikken. Kan iemand mij advies geven, is dat normaal en wat betekent dat? Heeft het gevolgen?
Sorry, ik kan niet goed engels, maar ik heb hulp nodig.
Help me alstublieft,
Bedankt voor elk antwoord.

Last edited by a moderator:

Honolulu98

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
44
Een domein dat 3 weken geleden is aangemaakt is dat van codrucain.com. Het ruikt naar spam.

enrique

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
Hoe kan het spam zijn? when the pack came home to me
in 7 dagen kwam hij naar mijn huis.

Last edited:

Brain

Expert Pharmacologist
Reaction score
292
Hallo!
Cocaïne heeft een verdovend effect. Wanneer het vrijkomt uit de neus-keelholte in de mondholte, veroorzaakt het een verdoofd gevoel.
Het wordt als een normale praktijk beschouwd.

armanimani

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
53
Ik ben een beetje laat met deze thread, maar je weet het waarschijnlijk al xD Het is normaal en je hebt een echt zuiver product.

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
74
Deals
22
Tand afgescheurd? Leg het onder UV-licht en kijk of het een mooie gloed heeft, volgens de DEA-website doet 85% + dat. Eigenlijk zegt iedereen op elke markt dat hun spul 90%, 95% of meer is.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,071
Deals
1
Cocaïne is niet zo'n sterk pijnstillend middel als de meeste andere "caines" zoals lidocaïne of benzocaïne. Ik heb die reactie van cocaïne eerder gehad na het eten van 250 mg, maar als je het zou snuiven, zou het veel moeten zijn als het cocaïne was, maar ook, waar is de foto?

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
104
Ik heb het maar één keer gehad, (Electric Mistresses) Het blies mijn gezicht eraf, het voelde alsof ik net thuiskwam van de tandarts. Ik denk dat ik het omschreven zou kunnen zien als 'tanden uitgetrokken' lol maar wow dat escaleerde snel!