Mijn mephedrone verbrandt mijn neus als de hel

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
156
Reaction score
51
Points
28
Ik heb rots 4-MMC gemaakt en ik heb 1 dag gewacht om mijn oplossing te laten drogen en 4-MMC te kristalliseren, ik besloot het te testen en toen ik 70mg opsnoof, verbrandde mijn neus fucking, vooral mijn huid, ik denk dat er nog steeds aceton in mijn product zit..wat kan ik doen om mijn mephedrone van aceton te drogen?
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
436
Reaction score
663
Points
93
Aceton verdampt snel. Je moet je kristallen goed drogen op een droge, warme plaats.
 

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
156
Reaction score
51
Points
28
Ja, daarom twijfelde ik... maar het is vreemd
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
uit uw commentaar kan ik afleiden dat het niet om de aceton gaat, maar dat uw broomketon niet goed gereageerd heeft en dat er broomsporen in het product achterblijven. Wees heel voorzichtig en als u jeuk krijgt door de herkristallisatie, neem dan het zekere voor het onzekere en consumeer de kat niet.
 

casperghost

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 21, 2023
Messages
4
Reaction score
2
Points
3
Welke methode je dit kristal en jest tijd U wacht op resultaat
 

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
156
Reaction score
51
Points
28
Ik neem 1 g 4MMC voor 1 ml water, ik doe water in een pan, ik verwarm het tot het water begint te koken, ik voeg 4MMC toe en nadat het als olie was, heb ik het in een glas gedaan, ik heb het glas op mijn zolder gezet (het is erg koud ahah) en ik heb 1 dag gewacht, het was een vaste rots, maar ik denk dat ik mijn 4MMC poeder niet genoeg heb gefiltreerd, want ik zag onzuiverheden in de pan toen ik het water kookte.
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
Om de volgende keer, voeg meer methylamine in uw synthese is zeer goed mogelijk met uw kook-methode de methylamine niet goed verdringen broom uit het product, en het resultaat is dat jeuk die brandt in je lichaam.
 

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
156
Reaction score
51
Points
28
voor 10g 2B4M doe ik 20ml methylamine 40%, maar ik herinner me net dat mijn verkoper me vertelde dat de methylamine niet 40% was, maar een beetje minder omdat hij het voor me maakte (als je dit leest, nogmaals bedankt!), dus misschien moet ik 25ml doen, nee ik heb alleen brandwonden in mijn ogen (zelfs als ik een bril draag, zoals een skibril maar dan voor chemie en ook een masker (ABEK1) maar het zijn niet 2 in 1 het zijn 2 verschillende producten, ik huil veel de volgende dag ahah, maar 2 dagen erna zijn ze normaal) ants thats all, ik draag handschoenen en een 3M pak

De plek waar ik 4MMC maak is mijn zolder en ik laat het raam 's nachts open zodat het koud is. Misschien is de reactie niet heet genoeg? Ik heb een verwarmingsplaat zodat ik een warmwaterbad kan maken en mijn fles met 2B4M/M40/DCM erin kan zetten om de reactie te starten, maar ik kan de temperatuur niet zien, dus...

Oh en ik heb nog een vraag, als ik HCl en aceton in mijn 4MMC freebase doe kan ik dan een paar minuten roeren en filtreren of moet ik het in de vriezer zetten? Want als ik aceton doe, zie ik 4MMC stenen en het is heel erg wit dus misschien kan ik het doen?
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
ok vriend... wel, dan is het met totale zekerheid dat de methylamine zijn werk niet goed heeft gedaan en er niet in is geslaagd om het broom te verdringen, wat dat traaneffect veroorzaakt... De methylamine die je gebruikt is niet in de juiste verhouding dus moet je er een overmaat van toevoegen..ok?, Voeg bij de volgende batch 30ml of 35ml methylamine toe. Dit zal je werk helemaal niet verpesten, integendeel, een overmaat aan methylamine bevordert over het algemeen de synthese van bromoketonen die in thuislaboratoria worden gemaakt omdat de gecontroleerde omgeving voor de synthese niet beschikbaar is. Probeer nog een batch te maken en geef het bij kamertemperatuur meer tijd om goed te reageren, ik heb de basis minstens 3 keer goed gereinigd met gedestilleerd water, en ja, als je de koude hcl druppelsgewijs toevoegt bij 1.:5 met ijskoude aceton, zet je magneetroerder op volle snelheid, want als de hcl op de basis wordt toegevoegd, moet dit constant in beweging zijn om het zout te produceren (dit kan even duren voordat de mephedron-kristallen beginnen te verschijnen), zodra de pH 5 zijn glas bereikt Het neerslag moet vol kristallen zitten, laat het nog een hele tijd bewegen en zet het dan een paar uur in de vriezer. Zodra dit klaar is, filter je de kristallen en droog je ze goed om verder te gaan met hun herkristallisatie in aceton en water.
 
View previous replies…

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
156
Reaction score
51
Points
28
Ik heb geen magneetroerder, ik maak 4MMC met een kleine wodkafles dus... maar ik kan het kopen of misschien weet je een doe-het-zelf oplossing om snel een oplossing te roeren voor deze tijd? Ik kan de oplossing langzaam mengen in een glas gedurende enkele minuten denk ik, nee? En misschien is dit de reden waarom mijn opbrengst niet goed was!
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
De beste optie zou voor jou zijn om een paar euro of dollars te investeren, afhankelijk van je locatie, in een magnetische roerder, zelfs als het een van de goedkope is die niet verwarmt, het zal alleen zijn basis schudden, maar ik weet zeker dat je het veel zult gebruiken en als je het eenmaal hebt gekocht, kun je het ook gebruiken. om al het werk van begin tot eind te doen. Maar wat je nu moet doen is de basis in een bekerglas doen en constant roeren met een staaf terwijl je de hcl toevoegt. Vergeet niet om alles bevroren te houden terwijl je de kristallen vormt, je kunt een emmer vol gemalen ijs gebruiken en je glas binnenin tussen het ijs en de basis plaatsen en de hcl langzaam toevoegen.
 

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
156
Reaction score
51
Points
28
Oké, dat zal ik doen, ik weet niet of ik vevor koop of niet, ik denk van wel, want het is goedkoop!
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
In je vorige thread schreef ik dat je ongeveer 1,5 gram onzuiverheid van methylaminehydrochloride hebt. Leer goed lezen - het zal veel problemen oplossen.

Ps. Het was een week geleden, ik voorzag dit probleem)
 
Top