- Reaction score
- 148
Allereerst de groeten aan alle forumleden .
Ik zal wat vertellen over mezelf en de problemen die ik had tijdens het leren en toepassen van sommige syntheses op het forum. Ik denk dat de professionele ondergrondse chemici hier mijn problemen zullen oplossenIk heb alle syntheses die op dit forum worden gedeeld en sommige punten waar mensen problemen hebben ongeveer 1 maand lang bestudeerd en ik heb rustig de mogelijke problemen ervaren die zij tegenkomen. Ik ben erg geïnteresseerd in amfetamine en zijn derivaten vanwege de afdeling die ik heb gestudeerd aan de universiteit. Daarom probeer ik onderzoek te doen vanuit buitenlandse bronnen en de informatie te krijgen die ik wil, in plaats van te leren van idioten die in mijn land een diploma hebben en niets weten.
Ik woon in Turkije. Daarom is mijn moedertaal Turks. De termen die jullie hier bij sommige transacties gebruiken, zijn heel anders dan bij ons. Ik begrijp niet wat je probeert te doen in sommige syntheses. Het is bijna onmogelijk om op internet of op het forum te zoeken naar een term of woord dat ik niet begrijp.
Ik vond de synthese die ik hieronder schreef op dit forum. Helaas deelde het lid dat deze synthese deelde niet veel verklarende informatie voor jonge chemici
Zonder verder oponthoud schrijf ik jullie, mijn gewaardeerde professionele leraren, vragen naast de regels hieronder / door de delen die ik heb gezet te nummeren. Ik zou het op prijs stellen als u de vragen zou kunnen beantwoorden zoals ik ze genummerd heb.
4,8g PseudoE /1
2,5g RP
6g I2 /2
1,5ml H3PO4
oliebad
4 Uur Reflux
na reactie:
150ml DH2O /3
NaOH PH 12+ /3-1 toevoegen
100ml Xyleen /3-2
wassen met warm, koude DH2O /4
aparte trechter /5
+20ml DH2O /6
+20ml DH2O /6-1
35%HCL PH 7 /6-2
verdampen in warmte /7
gewassen met koude Aceton /8
herkristallisatie in Isopropylalcohol met aceton /9
12 uur in de vriezer gelaten
gefiltreerd
MIJN VRAGEN