Question een gids nodig om een cardiotoxisch gif te synthetiseren.

beth814

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 19, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hallo, ik wil een gif synthetiseren om mezelf te doden omdat ik te veel lijd en euthanasie illegaal is in mijn land (medische problemen) en omdat ik een hartpatiënt ben, wil ik een cardiotoxisch gif synthetiseren.

Ik dacht aan de digitalin, maar ik weet niet hoe het te extraheren uit de digitalis lanata (alle info is welkom)

En ik denk er ook over om een gif te maken van de chemicaliën die ik in de supermarkt en bij de apotheek kan kopen,

Ik wil niet urenlang pijn lijden, ik wil een hartaanval, dus help me alsjeblieft.
 

FENTAMAS

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 2, 2024
Messages
84
Reaction score
64
Points
18
Te weinig bijdrage.
Probeer hier actiever te zijn, breng meer nuttige informatie, en dan kun je verwachten dat iemand je helpt om een straatdealer van bruine cardiotoxische troep te vinden.
 

Bromoski

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 17, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Klinkt als een vreselijke manier om te sterven, er zijn andere dingen waar op zelfmoordforums over wordt gesproken die pijnloos zouden zijn als ze correct werden uitgevoerd, maar ik ga hier niet in detail treden.
 

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 19, 2024
Messages
73
Reaction score
26
Points
18
oh kom op maat dat is triest. je realiseert je wel dat je het waarschijnlijk wel overleeft maar kreupel bent voor de rest van je leven en ook nog op een afdeling belandt. ook denk ik niet dat vergif pijnlijk zou zijn tldr ga smt veranderen in je leven zoek hulp of smt en probeer in ieder geval wat gelukkiger te zijn zelfmoord rl aint a solution to anything.
 

MiloMikelusky

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Jul 25, 2024
Messages
8
Reaction score
3
Points
3
Zelfmoord is geen oplossing mijn vriend. Leg je problemen bloot en misschien krijg je hulp.
 
Top