Hulp nodig bk-mdma verzuring

Wacd75

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 14, 2024
Messages
9
Reaction score
4
Points
3
Ik heb de samenvatting tot op de letter gevolgd. Uit het bk MDMA van acidose. Op sommige foto's van de gen van het forum staat hun base bovenaan en ik onderaan, mijn base is heel duidelijk. Bij verzuring mengen hcl en base niet.
Impossible de prendre le pH de lors de l'ajout du HCL avant hCL ph 8
Probleem met de precursor? Of iets anders? Bedankt voor uw hulp
 

Attachments

  • 0LeGAxPCwm.jpeg
    0LeGAxPCwm.jpeg
    2.9 MB · Views: 36
  • XGZTKbfkPa.jpeg
    XGZTKbfkPa.jpeg
    4.1 MB · Views: 24
  • mEdHJ6fN5D.jpeg
    mEdHJ6fN5D.jpeg
    3.7 MB · Views: 27

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
142
Points
43
Hallo, welk probleem heb je? Je kunt privé met me praten, dan probeer ik je te helpen. Mijn base zit hieronder omdat het in dcm werd geproduceerd, maar de latere extracties van de massa werden gedaan met tolueen, dus het oplosmiddel met het geëxtraheerde product stijgt naar de laag erboven. Dat is de reden waarom de vrije base eerst onder en dan boven ligt.
Om de hcl en de vrije base te mengen, moet je de hcl en de vrije base goed mengen met magnetisch roeren of met een andere methode, maar om goed te mengen moet de vrije base volledig in beweging zijn.
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
142
Points
43
Als je alleen de hcl aan de base toevoegt, zal het niet mengen, het zal onmengbaar zijn, je hebt constante ronddraaiende bewegingen nodig om de hcl te mengen en alle vrije base te beïnvloeden om het poeder te vormen, dit zal een paar minuten duren voordat het poeder in je baselibre verschijnt, controleer zorgvuldig om de ph niet lager dan 5 te maken, de juiste ph is ph5.
 
Top