Nieuwe Chinese beperkingen

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1

Algemeen

Het BB Forum team wil onze gemeenschapsleden informeren over nieuwe beperkingen in China. Zoals het Ministerie van Openbare Veiligheid, het Ministerie van Handel, de Nationale Gezondheidscommissie, het Ministerie van Emergency Management, de Algemene Administratie van de Douane en de State Drug Administration verklaren, zijn 7 stoffen opgenomen in het beheer van precursorchemicaliën.

WDplvMx0sR


China Anti-Drug Network, Beijing, 5 augustus (Xinhua) -- Om het beheer van precursorchemicaliën te versterken, hebben het Ministerie van Openbare Veiligheid, het Ministerie van Handel, de Nationale Gezondheidscommissie, het Ministerie van Emergency Management, de Algemene Administratie van de Douane en de Staatsdrugsadministratie op 2 augustus 2024 gezamenlijk een aankondiging uitgevaardigd waarin wordt besloten 7 stoffen, waaronder 4-(N-fenylamino)piperidine, op te nemen in het beheer van precursorchemicaliën. De aankondiging wordt van kracht op 1 september 2024.

Bijlage: Aankondiging over het opnemen van 4-(N-fenylamino)piperidine, 1-tert-butyloxycarbonyl-4-(N-fenylamino)piperidine, N-fenyl-N-(4-piperidyl)propionamide, cannabidiol, 2-methyl-3-fenylglycidinezuur en de esters daarvan, 3-oxo-2-fenylboterzuur en de esters daarvan, en 2-methyl-3-[3,4-(methyleendioxy)fenyl]glycidinezuuresters in het beheer van precursorchemicaliën.

Met goedkeuring van de Staatsraad zijn 7 stoffen, waaronder 4-(N-fenylamino)piperidine, 1-tert-butyloxycarbonyl-4-(N-fenylamino)piperidine, N-fenyl-N-(4-piperidyl)propionamide, cannabidiol, 2-methyl-3-fenylglycidinezuur en de esters daarvan, 3-oxo-2-fenylboterzuur en de esters daarvan, en 2-methyl-3-[3,4-(methyleendioxy)fenyl]glycidinezuurester, zijn opgenomen in het aanhangsel "Indeling en variëteitencatalogus van precursorchemicaliën" van de "Voorschriften voor het beheer van precursorchemicaliën" (hierna de "Voorschriften" genoemd). De relevante beheerskwesties worden hierbij als volgt bekendgemaakt.

I. Beheer van 4-(N-fenylamino)piperidine, 1-tert-butyloxycarbonyl-4-(N-fenylamino)piperidine en N-fenyl-N-(4-piperidinyl)propionamide
4-(N-fenylamino)piperidine, aangeduid als 4-AP, Chemical Abstracts Registration Number of CAS-nummer is 23056-29-3, Customs Code 2933399099; 1-tert-butyloxycarbonyl-4-(N-fenylamino)piperidine, aangeduid als 1-boc-4-AP, CAS-nummer is 125541-22-2, Customs Code 2933399099; N-fenyl-N-(4-piperidinyl)propionamide, Engelse naam Norfentanyl, beter bekend als desphenethylfentanyl, CAS Nummer is 1609-66-1, Douane Code 2933399099. De bovenstaande drie stoffen worden beheerd in overeenstemming met de tweede categorie van precursorchemicaliën in het aanhangsel van de verordeningen, en hun productie, werking, aankoop, vervoer en import- en exportactiviteiten moeten voldoen aan de relevante bepalingen van niet-farmaceutische precursorchemicaliën.
UQ2moADGBF

II. Beheer van Cannabidiol
Cannabidiol, ook bekend als Cannabidiol in het Engels, wordt afgekort als CBD. Het CAS-nummer is 13956-29-1 en de douanecode is 2907299090. Deze stof wordt beheerd in overeenstemming met de tweede categorie van precursorchemicaliën in het aanhangsel van de verordeningen. De productie, het gebruik, de aankoop, het vervoer en de import- en exportactiviteiten moeten voldoen aan de relevante bepalingen van niet-farmaceutische precursoren. Preklinisch onderzoek naar cannabidiol voor medische doeleinden moet ook voldoen aan artikel 10 van de Voorschriften inzake het toedienen van verdovende middelen en psychotrope middelen.
WOnrMd3zSk

III. Beheer van 2-methyl-3-fenylglycidinezuur en de esters daarvan, 3-oxo-2-fenylboterzuur en de esters daarvan, en 2-methyl-3-[3,4-(methyleendioxy)fenyl]glycidinezuuresters
2-Methyl-3-fenylglycidezuur, Engelse naam is BMK glycidic acid, CAS-nummer is 25547-51-7, douanecode is 2918990090; 2-methyl-3-fenylglycidezuuresters verwijzen naar esters die ontstaan door de reactie van 2-methyl-3-fenylglycidezuur met verschillende alcoholen, Engelse naam is BMK glycidic acid esters, douanecode is 2918990090.
3-Oxo-2-fenylbutaanzuur, Engelse naam is 3-oxo-2-phenylbutaanzuur, CAS nummer is 4433-88-9, douane code is 2918300090; 3-Oxo-2-phenylbutaanzuur esters verwijzen naar esters gegenereerd door de reactie van 3-oxo-2-fenylbutaanzuur met verschillende alcoholen, Engelse naam is 3-oxo-2-phenylbutaanzuur esters, douane code is 2918300090.
Methyl-3-oxo-2-fenylbutanoaat (CAS-nummer is 16648-44-5), dat is opgenomen in de "Classification and Variety Catalog of Precursor Chemicals", wordt gecontroleerd volgens de oorspronkelijke catalogus.
RlgnZYvI3i
2-Methyl-3-[3,4-(methyleendioxy)fenyl]glycidylesters zijn esters die ontstaan door de reactie van 2-methyl-3-[3,4-(methyleendioxy)fenyl]glycidylzuur (precursorchemicaliën van categorie II) met verschillende alcoholen. De Engelse naam is PMK glycidic acid esters en de douanecode is 2932999099. Methyl-2-methyl-3-[3,4-(methyleendioxy)fenyl]glycidylester (CAS: 13605-48-6), die is opgenomen in de "Catalogus van indelingen en variëteiten van chemicaliën voor precursoren", wordt beheerd in overeenstemming met de oorspronkelijke catalogus.
DWZ9IXlioA

De bovenstaande drie stoffen worden beheerd in overeenstemming met de tweede categorie van precursorchemicaliën in de bijlage bij de verordeningen, en hun productie, werking, aankoop, vervoer en import- en exportactiviteiten moeten voldoen aan de relevante bepalingen over niet-farmaceutische precursorchemicaliën.

Deze aankondiging wordt van kracht op
1 september 2024.

Ministerie van Openbare Veiligheid Ministerie van Handel Nationale Gezondheidscommissie
Ministerie van rampenbestrijding Algemene douanedienst Administratie staatsdrugs
2 augustus 2024

Alternatieven

Er zijn echter alternatieve precursoren, waarvoor nog steeds geen beperkingen gelden en die verkocht mogen worden.

MDMA-precursoren :


Fenylaceton (P2P) precursoren:

Officiële bron

hwww.mps.gov.cn/n6557558/c9690580/content.html
 

WalterFan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jul 4, 2024
Messages
13
Reaction score
7
Points
3
Bedankt voor deze update, ik vraag me af welke de meest geavanceerde vervanging is voor bmk?
 

rasamyr

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 7, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Bedankt voor de update. Weet iemand wat een vervanging zou zijn voor pmk? Zonder door Sassafrasolie te gaan?
 

YenaneY

Don't buy from me
Resident
Joined
May 8, 2024
Messages
19
Reaction score
8
Points
3
Kan het aceton-enolaation mogelijk een soort substitutie ondergaan met 3,4-methyleendioxyfenylbromide, waardoor het aceton-enolaat de plaats van het broomatoom inneemt?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Kunt u deze stof een naam geven in het IUPAC-systeem?
Ik denk niet dat het carbanion van aceton sterk genoeg is voor de SN-reactie.
 
View previous replies…

YenaneY

Don't buy from me
Resident
Joined
May 8, 2024
Messages
19
Reaction score
8
Points
3
Ik denk dat de IUPAC-naam 1-broom-3,4-methyleendioxybenzeen is. Ik dacht eraan om het in een basische omgeving te doen, zodat de aceton zijn enolaat afgeeft en een metaaltransferkatalysator te gebruiken.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Waarom zou je het wiel opnieuw uitvinden? http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhn...ds/mdp2p-pmk-total-synthesis-via-safrole.884/
MnGZ9bqEVc
 

YenaneY

Don't buy from me
Resident
Joined
May 8, 2024
Messages
19
Reaction score
8
Points
3
Dank je, dat was me niet opgevallen
 

MacondoNew

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 22, 2024
Messages
1
Reaction score
1
Points
3
Waar kan ik informatie vinden over alle verboden stoffen in China?
Helaas is er geen totaaloverzicht (
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
 

arundo

Don't buy from me
New Member
Language
🇪🇸
Joined
Sep 1, 2024
Messages
19
Reaction score
3
Points
3
Zijn er geen andere landen die pmk glycidaten zouden maken? Misschien India of andere landen?
 

AKWA

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 19, 2022
Messages
17
Reaction score
9
Points
3
India gaat zeker enkele van de gaten opvullen die China gaat achterlaten. En vergeet niet dat veel Chinese leveranciers al een voorraad hebben in verschillende magazijnen over de hele wereld.
 

arundo

Don't buy from me
New Member
Language
🇪🇸
Joined
Sep 1, 2024
Messages
19
Reaction score
3
Points
3
Ik heb bij veel van hen navraag gedaan en niemand heeft meer voorraad, behalve eentje die ik gevonden heb (in theorie), die nog verpakkingen van 25 kg heeft, maar onmogelijk voor mij.

We zullen zien wat er gebeurt.
 

Speedfac

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Feb 2, 2024
Messages
10
Reaction score
2
Points
3
Zijn BMK glycidinezuur (natrium zout) CAS 5449-12-7 ook verboden, omdat het alleen geschreven van BMK glycidinezuur, CAS-nummer is 25547-51-7,
 

arundo

Don't buy from me
New Member
Language
🇪🇸
Joined
Sep 1, 2024
Messages
19
Reaction score
3
Points
3
Nou, het officiële Chinese document specificeert niet de 28578-16-7, maar in de tekst wel...

Weet je, bureaucraten zijn nooit experts in de zaken die ze wettelijk regelen...
 
Top