- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 53
Ik kom uit een land dat geen rijke drugsmarkt heeft. Monotone markt, speed, cocaïne, wiet, mdma. En ik denk erover om wat "nieuwe" drugs voor de mensen mee te nemen. Ik bedoel niet nieuw als in nieuw gevonden en gemaakte drugs of drugscombinaties, ik bedoel nieuw als in het was nog nooit in de groothandel op straat. Bijvoorbeeld mephedrone was hier nooit. Niemand verkocht het en niemand had een grote hoeveelheid om te distribueren, misschien alleen een kleinere hoeveelheid die ze als exotisch beschouwden en er veel meer voor rekenden. Dat was een paar jaar geleden en sindsdien had niemand het ooit gezien, laat staan verkocht. Mijn gedachte was dat ik bijvoorbeeld mephedrone krijg en het duurder verkoop dan ik zou moeten omdat ik weet dat mensen uit hun dak gaan van een nieuwe drug op straat en er tonnen van kopen. Maar toch weet ik het niet want ik kom uit een klein district en ik denk dat het woord zich te snel verspreidt in de verkeerde mensen oren, de FBI en de concurrentie in de straat.
Ik hoor graag wat ideeën!
Ik hoor graag wat ideeën!