Nieuw (ICE) onderwijs! Super eenvoudig en super goedkoop

Grubby

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Jul 27, 2024
Messages
17
Reaction score
5
Points
3
Ik heb zelf ontelbare keren met dit recept geëxperimenteerd, en ik denk dat het het eenvoudigste en goedkoopste recept ooit is! maar! De opbrengst en zuiverheid zijn nooit gemeten (erg laag), maar de vrije amfetamine wordt met een druppelaar aan de glazen bol toegevoegd en verbrand. Het ruikt nog steeds lekker als het gerookt wordt!
1. Materiaal:
- PMP (1-fenyl-1-propanon): 100 g
- MA-HCl (methylaminehydrochloride): 50 g
- MeOH (methanol): 300 ml
- NaBH₄ (natriumboorhydride): 30 g
2. Reactieprocedure:
- Stap 1: Vorming van imine tussenproduct:
- Los 100 g PMP en 50 g MA-HCl op in 300 ml MeOH.
- Roer het reactiemengsel gedurende 2 uur bij kamertemperatuur (~25 °C) om het imine tussenproduct te vormen.
- Stap 2:
- Nadat het imine tussenproduct is gevormd, voeg je 30 g NaBH₄ toe.
- Houd de reactietemperatuur op 10 °C en roer het mengsel nog 6 uur om ervoor te zorgen dat de imine reduceert tot amfetamine.
- Stap 3:
- Breng het reactiemengsel (RM) over in een scheitrechter.
- Voeg 500 ml gedestilleerd water toe aan de trechter en scheid de waterige en organische lagen.
- Was de organische laag 3 keer met water om onzuiverheden te verwijderen.
- Tot slot wordt het oplosmiddel uit de organische laag verdampt om de zuivere vrije base amfetamine te verkrijgen.
 

chewie12321

Don't buy from me
Member
Joined
Feb 25, 2024
Messages
3
Reaction score
3
Points
3
Ik had een vraag voor jullie, eerste chemici of mensen die net het proces van reacties en meth-recepten aan het leren zijn. Als je kunt, kun je dan het recept van de cero ck pot vinden? Ik geloof dat 1gal nitromethaan gas Hop nummer 9 pistool blauwe lasdraad op de bodem en ik geloof geaciveerde charchole als ik me niet vergis kook 12 hoog laat 12 zitten en de bovenste laag van de buschet is pur? klopt dit?
 

Grubby

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Jul 27, 2024
Messages
17
Reaction score
5
Points
3
De methode die je beschrijft heeft een aantal mogelijk haalbare elementen, maar er blijven belangrijke problemen:

1. Nitromethaan** kan worden gebruikt als oplosmiddel of brandstof, maar het is zeer vluchtig en gevaarlijk.
2. Hop's nummer 9** bevat chemicaliën die als zwakke katalysator kunnen dienen, maar het is onconventioneel voor synthese.
3. Lasstaven** zouden metaalionen kunnen leveren, maar hun invloed op de reactie is onzeker.
4. Geactiveerde houtskool** is nuttig voor filtratie, maar zal de reactie niet aandrijven.

Problemen:
Gebrek aan nauwkeurige controle : Het proces ontbeert gedetailleerde voorwaarden, waardoor de uitkomst onvoorspelbaar en mogelijk gevaarlijk is.
- Chemische compatibiliteit: De combinatie van chemicaliën is niet standaard en kan leiden tot gevaarlijke bijproducten.

Samenvattend: hoewel sommige aspecten theoretisch zouden kunnen werken, is het proces onveilig en onpraktisch zonder goede controle.
 

hacke8

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 26, 2024
Messages
117
Reaction score
31
Points
28
Hallo, meneer, weet u zeker dat ICE met succes is gesynthetiseerd? MA.HCI is een zout. En voor deze reactie is vrije MA nodig. Heeft u misschien nog andere stappen?
 

handle

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 16, 2023
Messages
103
Reaction score
64
Points
28
Polymethylpenteen (PMP) ? Bedoelt u P2P (fenyl-2-propanon)
CH3NH2. HCl. = methylaminehydrochloride.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,735
Points
113
Deals
1
Hallo, P2P reageert niet met Ma*HCl. Het aminezout heeft al een stabiele waterstofbinding met HCl en de elektronen van het stikstofatoom hoeven het carbonylatoom =C=O niet aan te vallen. Je moet HCl van het stikstofatoom verwijderen om het reactief te maken. Daarom moet je methylaminevrije base gebruiken.
 
Top