Volgende lab kapot in dit jaar 4mmc

mocnykutas

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 16, 2023
Messages
168
Reaction score
106
Points
28

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
41
Points
28
geweldige inspiratie! ze gebruikten cannabis kweektenten..... badabing! bedankt voor het posten!!! nooit aan gedacht...
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93
Wiet kweektends zijn de shit voor je eigen lab, het redt je kont (of beter gezegd je vloer) wanneer je zuur morst...sprekend uit ervaring :D
Bedek de ruimte bovendien met zware folie en je kunt ervoor zorgen dat je geen sporen achterlaat wanneer je besluit je operatie te ontmantelen.
 
View previous replies…

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
41
Points
28
Beste meneer KokosDream(coole nickname) Bedankt voor je commentaar! Je hebt gelijk en natuurlijk is dit niet de beste keuze voor een laten we zeggen lange termijn lab. het is meer dat ik er aan denk om een makkelijk op te zetten ontwerp te maken in meerdere kort gebruikte georiënteerde ruimtes voor een beetje eerste indruk vermomming en het bouwen van een makkelijk afgesloten en overdekte ruimte binnen een bepaalde ruimte. Wat ook makkelijk te ontmantelen is. dus laten we zeggen een batch project, alles wat je nodig hebt in elkaar zetten, je ding doen, de missie afmaken, ontmantelen en wegwezen.

Over de folie bedankt voor de tip! weet je ik ben ook een beetje aan het experimenteren met LED LICHT en het kweken van een plant. LED tegen de oude natrium verlichting is dat verlichting is dat LED gewoon naar beneden gaat en niet beïnvloed wordt door omstandigheden die je dwingen om het LICHT dat je verliest op te vangen. nadelen Dat planten anders groeien en opbrengen omdat de zijkanten en onderkant niet genoeg licht krijgen. we zaten te denken om te experimenteren met spiegels op de vloer en aan de zijkanten maar natuurlijk zou heavy duty folie een optie kunnen zijn maar ik weet niet hoe dat werkt met het reflecteren van het geallieerde spectrum licht maar in ieder geval bedankt voor de inspiratie die ik kan proberen in een totaal ander project.
 

mocnykutas

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 16, 2023
Messages
168
Reaction score
106
Points
28
als je in een redelijk warm land bent, 18°C, dan kan de synthese van 3/mmc apvp bk mdma in het bos in 2 uur van begin tot eind gedaan worden, d.w.z. tot mmc hcl en pvp hcl.
 

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
41
Points
28
Ik hou van je manier van denken ... Ik heb de forrest en alle andere dingen ... alleen nog niet de efficiënte ervaring ... in ontwikkeling dat ...
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93
Voor een laboratorium op lange termijn is het zeker niet de beste optie, dat is waar!
Voor operaties die van plek naar plek gaan wel!

Veel succes met je wietonderneming
 
Top