Noids verslaving

Codoi

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
May 25, 2024
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
Hallo allemaal.Een week geleden begon ik met het roken van 5cl noids (een klein beetje kristal in de kop van een sigaret).Ik was een zware wietroker maar wiet slaat niet meer aan sinds noids het hebben overgenomen.Ik heb geprobeerd te stoppen maar de drang is groot.
Als iemand tips heeft zou ik die graag lezen en toepassen indien mogelijk.
 

Paracelsus

Addictionist
Joined
Nov 23, 2021
Messages
198
Reaction score
200
Points
43
Ik zal subjectief en eerlijk zijn. Synthetische cannabinoïden zijn een groot probleem. Je moet kracht en wilskracht uitoefenen om de groeiende band tussen jou en dit soort psychoactieve stoffen te verbreken. Ze hebben cannabis al voor je vervangen en veroorzaken een situatie waarin je ze (in je eigen woorden) niet kunt opgeven. Maar er is goed nieuws - je hebt dit bericht geschreven, je bent op zoek naar een uitweg. En het is echt. Je moet ze weggooien, alle voorraden weggooien, alle contacten verwijderen, alle banden verbreken met mensen. plaatsen en situaties die gebruik kunnen uitlokken. Dan de ontwenning doormaken. En dan jezelf weer opbouwen. Het zal niet makkelijk zijn, het is veel moeilijker dan het schrijven van een forumpost. Maar het alternatief is ernstiger en beangstigender. Extra materiaal is te vinden op verschillende websites over middelen, bijvoorbeeld hier: https://mindheal.com/basics/drug-withdrawal/
 

Yunik777

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 20, 2023
Messages
10
Reaction score
2
Points
3
Ik bevestig dat syn noids die ik heb geprobeerd zoals CladB en 4fAdb echt ontwenning veroorzaken... en ze verstoren ook je spijsverteringsstelsel en je uitscheidingsstelsel ja dat doet het als je weet dat je het weet
 

barry

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 17, 2023
Messages
1
Reaction score
1
Points
3
Een aanpak die zou kunnen helpen is het geleidelijk afbouwen van de noids, terwijl je weer gezondere alternatieven introduceert om je trek te stillen. Je kunt beginnen met het verminderen van de hoeveelheid die je elke dag gebruikt, al is het maar een kleine vermindering. Combineer dit met activiteiten die je geest en lichaam bezig houden, zoals lichaamsbeweging, hobby's of tijd doorbrengen met ondersteunende vrienden en familie. De gewoonte vervangen door iets positiefs kan de overgang vergemakkelijken.
 

MissMary

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 7, 2024
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Hallo, bedankt voor je bericht. Ik heb geen advies voor je, alleen een vraag. Hoeveel van dat spul heb je in een week geconsumeerd om zo'n verslaving te ontwikkelen?
 
Top