Eén dode en vier gewonden bij achtervolging van drugshandelaren in Sanlúcar

ShootOuts

Don't buy from me
New Member
Language
🇪🇸
Joined
Aug 24, 2024
Messages
15
Reaction score
5
Points
3
De slachtoffers, uit Algeciras, La Línea de la Concepción en Ceuta, kantelden toen ze een deel van een cache van 3000 kilo hasj probeerden te 'redden' / Een vreemde manoeuvre veroorzaakte het ongeluk / De agenten brachten de gewonden over naar gezondheidscentra in de omgeving
Het voorval deed zich voor toen de patrouilleboot Rio Irati, het nieuwe juweel van de Guardia Civil in de strijd tegen de drugshandel in de regio, met de steun van meer boten van het Armed Institute en samen met de Douanebewaking van de Belastingdienst, een snelle achtervolging inzette met als enige doel te voorkomen dat meer dan 100 balen drugs (het equivalent van meer dan 3.000 kilo) vanuit Marokko Spanje binnenkwamen.
Hiervoor was naast de speedboten ook luchtsteun nodig, waarbij een helikopter betrokken was bij dezelfde politieactie. Op een gegeven moment maakte de narcolancha echter een vreemde beweging en botste tegen de kust. Het omvallen van de 'glider' betekende de dood van een van de bemanningsleden en de verwondingen van de rest.
BYWXD7FlNV
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
503
Reaction score
236
Points
43
Ik hou echt van deze wereldnieuwsberichten
 

ShootOuts

Don't buy from me
New Member
Language
🇪🇸
Joined
Aug 24, 2024
Messages
15
Reaction score
5
Points
3
Bedankt voor het abonneren, ik zal dagelijks uploaden
 
Top