VEILIG BESTELLEN

amphmnamii

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 10, 2022
Messages
47
Reaction score
30
Points
18
Op dark web hebben we zoveel mogelijkheden om alles te kopen. Maar de vraag is hoeveel mogelijkheden we hebben in levering.
Natuurlijk kun je je huisadres gebruiken (waar ik niet graag aan denk) en een aantal afhaalpunten. Wat nog meer?:unsure:
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,706
Points
113
Deals
666
Dode druppels, probeer alleen dode druppels te kopen als dat mogelijk is. Anders zijn er klootzakken zoals incognito market die je gaan chanteren.
 

amphmnamii

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 10, 2022
Messages
47
Reaction score
30
Points
18
Bedankt voor uw snelle antwoord:sneaky:
 

amphmnamii

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 10, 2022
Messages
47
Reaction score
30
Points
18
Maar dead drops werkt nergens.... Dus als ik Dead Drops in Tsjechië wil, kan dit afhangen van de leverancier, toch?
 
View previous replies…

fosties

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 18, 2024
Messages
29
Reaction score
10
Points
3
Ik weet niet of de dead drop tutorial dit dekt, maar je moet op zoek gaan naar appartementen waar niemand woont. Bijvoorbeeld rbnb, appartementen te huur/verkoop etc.
Als je meer informatie nodig hebt, vraag het gewoon.
 

amphmnamii

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 10, 2022
Messages
47
Reaction score
30
Points
18
Interessant. Ik zal erover nadenken. Ik wijs het niet af.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
PGP zou ook je vriend moeten zijn als je niet kunt voorkomen dat je het naar een adres stuurt. Vertrouw nooit op een markt met ingebouwde encryptie. Versleutel gevoelige info zelf met je eigen applicatie
 

2-79-790125

Don't buy from me
Member
Joined
May 26, 2024
Messages
82
Reaction score
21
Points
8
Miner21....... vertel me alsjeblieft meer over wat je bedoelt met "PGP". Welke andere opties zijn er om te bespreken. Ik heb verschillende keren drugs naar mijn huis gestuurd omdat ik niet wist wat ik anders moest doen. Onlangs heb ik drugs naar het huis van een vriend gestuurd. Voor zover ik weet zijn er geen dead drops in mijn deel van de wereld. Ik las net over iemand die naar een leegstaand huis mailde, maar het pakket werd niet bezorgd en ging verloren. Er is dus een zeker risico. Ik vind het prima om risico's te nemen, er gaat heel veel post rond. Ik vraag me alleen af of ik hier een voor de hand liggende oplossing over het hoofd zie. Zoals VPN voor OpSec makkelijk is, gewoon doen. Tor is makkelijk, gewoon doen. BTC is makkelijk, gewoon doen. Anonieme ongeregistreerde e-mail is makkelijk, gewoon doen. Monero is een beetje moeilijker maar de moeite waard, gewoon doen. Als ik dat allemaal doe, mail ik het naar het huis van een vriend en ben ik één graad verwijderd van arrestatie. Het is een groot zwak punt in mijn plan. Welke ideeën hebben we?
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
PGP beschermt je dus tegen derden die je info zien. PGP staat voor behoorlijk goede privacy. In principe wisselen jij en een ander sleutels uit zodat jullie berichten naar elkaar kunnen ontsleutelen en niemand anders jouw bericht kan ontsleutelen zonder jouw sleutel. Kelopatra en GnuPG zijn goede apps. Lees erover en kom terug met vragen of als je oefening nodig hebt.

Ik heb ook pakketten naar vrienden laten gaan. Zolang ze weten dat je iets krijgt en niet het type persoon zijn dat je drugs steelt, werkt het.

Ik weet geen betere manier dan het naar je huis of een vriend te sturen. Misschien als je een bedrijf hebt waar je het naartoe kunt sturen? Ik raad een postbus echter niet aan omdat het niet op jouw eigendom is en ook niet in een overheidsgebouw.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
PGP beschermt je dus tegen derden die je info zien. PGP staat voor behoorlijk goede privacy. In principe wisselen jij en een ander sleutels uit zodat jullie berichten naar elkaar kunnen ontsleutelen en niemand anders jouw bericht kan ontsleutelen zonder jouw sleutel. Kelopatra en GnuPG zijn goede apps. Lees erover en kom terug met vragen of als je oefening nodig hebt.
 
Top