Miner21....... vertel me alsjeblieft meer over wat je bedoelt met "PGP". Welke andere opties zijn er om te bespreken. Ik heb verschillende keren drugs naar mijn huis gestuurd omdat ik niet wist wat ik anders moest doen. Onlangs heb ik drugs naar het huis van een vriend gestuurd. Voor zover ik weet zijn er geen dead drops in mijn deel van de wereld. Ik las net over iemand die naar een leegstaand huis mailde, maar het pakket werd niet bezorgd en ging verloren. Er is dus een zeker risico. Ik vind het prima om risico's te nemen, er gaat heel veel post rond. Ik vraag me alleen af of ik hier een voor de hand liggende oplossing over het hoofd zie. Zoals VPN voor OpSec makkelijk is, gewoon doen. Tor is makkelijk, gewoon doen. BTC is makkelijk, gewoon doen. Anonieme ongeregistreerde e-mail is makkelijk, gewoon doen. Monero is een beetje moeilijker maar de moeite waard, gewoon doen. Als ik dat allemaal doe, mail ik het naar het huis van een vriend en ben ik één graad verwijderd van arrestatie. Het is een groot zwak punt in mijn plan. Welke ideeën hebben we?