P2p distillatie inkomsten breken mijn hart! ! Hulp nodig van een grote expert! !

qwe111

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
5
heren,

Ik heb vreselijke verliezen geleden tijdens het destilleren van P2P.

500mlp2p geeft 200ml pure p2p.

Zulke winsten breken mijn hart!

Ik heb een distilleerketel gebouwd, een snelkookpan die op hoge temperatuur kookt om stoom te produceren.

Plaats de distillatiefles in de elektrische verwarmingsmantel en zet de verwarmingsmantel aan tot een temperatuur van ongeveer 130°C.

Wanneer de stoom in de condensorbuis komt en begint af te koelen, zet je de snelkookpan lager om de grootte van de stoom te regelen. Als je hem hoog houdt, zal de intense stoom de opvangfles snel vullen.

De eerste twee flessen distillaat die je tijdens het distillatieproces ontvangt, bevatten het grootste deel van het p2p.

Het daaropvolgende destillaat bevat heel weinig. Na toevoeging van de natriumchlorideoplossing leverde ongeveer 2 liter destillaat 20 ml p2p op.
Als het water in de destillatiekolf verdampt en de verwarming doorgaat, wordt een dikke karamelmassa verkregen.

De tweede keer probeerde ik water toe te voegen om de destillatie voort te zetten, maar alleen het gedestilleerde water condenseerde.

Ik heb nu een paar vragen:

1: Wanneer de stoom begint te condenseren, moet de snelkookpan dan op hoog vuur blijven staan of de warmte lager zetten?

2: Moet de elektrische verwarmingsmantel van de destillatiefles worden aangezet? Of is er alleen stoom nodig van de snelkookpan om de verwarming te voltooien?

3: Wanneer het water in de destillatiefles minder wordt, moet ik dan gedestilleerd water toevoegen om verder te destilleren? Of kaliumcarbonaatoplossing toevoegen?

Is er nog iets anders dat ik verkeerd doe?

Meneer, help me alstublieft!

Hartelijk dank! !

Attachments

• yYdHxlzOpP.jpg
    yYdHxlzOpP.jpg
    4 MB · Views: 41

qwe111

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
5
Na destillatie ziet het mengsel in de destillatiekolf er nog steeds olieachtig uit. Na afkoeling verschijnen er kristallen op de bodem. Bevat zo'n mengsel ook p2p?
Is er een manier om p2p te extraheren en opnieuw te destilleren?

Ik weet dat mijn vraag stom is! Mijn land en mijn Engels niveau! Daarom kan ik niet om meer informatie vragen.

Help me alstublieft! !
Heel erg bedankt! !

hacke8

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
33
Het is ook mogelijk om een natriumcarbonaatoplossing te gebruiken. Doe de vuile P2P en natriumcarbonaat in een kleine erlenmeyer en verwarm deze tot het kookt. Als de andere stoomtransmitterkolf groter is dan je P2P-kolf, moet je gedestilleerd water gebruiken en dit tot 105 graden verwarmen (de temperatuur vasthouden) totdat je weet dat de vloeistof die eruit stroomt niet olieachtig is. Het is heel eenvoudig, maar het kost te veel tijd.

spongebomb

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Reaction score
5
Ik kan je het punt met tijdrovend uit de eerste hand vertellen, ik doe op dit moment ook een stoomdestillatie na reactie van BMK. Zonder stroombron.
Nu is het ongeveer 48 uur aan het verwarmen en ongeveer 1 uur geleden zie ik een troebele witte stoomstroom in de condensor, in de opvangkolf.
het drijft aanvankelijk aan het oppervlak en zakt dan naar de bodem waar een grote klont is die samenklontert.
het is lichtgeel met een vleugje neongroen als je er met een zaklamp in schijnt.
Een stroombron is leuk om te hebben voor de volgende keer.

skanderbeg

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Reaction score
36
1. ja en nee regel de stoomsnelheid volgens de hoeveelheid in de destillatiekolf.
2. ja het moet aan staan
3. antwoord 1
Voeg kokende stenen toe in de destillatiekolf. De natriumcarbonaatoplossing moet worden toegevoegd aan de P2P, niet aan de steamer.
Als het niet werkt, probeer dan vacuümdestillatie.

ByHyde

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
8
Ik denk dat ik de bron van het probleem ken, of beter gezegd, ik ben ooit al mijn p2p kwijtgeraakt door mijn eigen stommiteit. Misschien heb jij wel hetzelfde gedaan.

spongebomb

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Reaction score
5
Maak het niet zo spannend, dat zou ? Bedankt voor je steun!

ByHyde

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
8
Het spijt me dat ik niet helemaal begreep wat je bedoelde. De wetten van Murphy werken voor mij, ik boekte vooruitgang door alle fouten te maken en te begrijpen voordat ik iets deed.

Honeymoon302@

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Reaction score
1
Hoe ben je het kwijtgeraakt? En wat kan ik krijgen?
Ik kom uit India

ByHyde

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
8
Door de hoge dampdruk (drukschommelingen, enz.) vernietigden de hoofdkolf en de ontvanger ook de p2p die in de kolf gedestilleerd werd. Om te voorkomen dat ik weer dezelfde stommiteit zou uithalen, heb ik een paar keer een ventiel toegevoegd om de stoomdruk te regelen en een ontsnappingsfles. totdat je het helemaal onder de knie hebt.

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
281
Voeg geen base toe aan de P2P.
Er moet altijd water in de destillatiekolf zitten, laat hem nooit drooglopen.