Verpakking van medicijnen

Mathys

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 9, 2022
Messages
5
Reaction score
1
Points
3
Hey,
Heeft iemand hier ervaring met het geurloos verpakken van drugs (vooral drugs die erg sterk ruiken, zoals cannabis)?

Is de bekende methode met het vacuüm echt de beste methode of zijn er andere, minder bekende methoden die beter zijn?

Bedankt voor het antwoord ;)
 

Honolulu98

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2021
Messages
61
Reaction score
44
Points
18
Kopieer een Reddit-post:

Wees voorzichtig, dit is erg gevaarlijk en het is belangrijk om de kansen af te wegen. Dit is alles wat ik weet, ik hoop dat het nuttig is en controleer het nog een keer. Ik zou niet willen dat verkeerde informatie de veiligheid van iemand anders in gevaar brengt.

Gebruik de United States Postal Service (USPS) in plaats van een particulier bedrijf. Aangezien USPS een overheidsorganisatie is, is er een huiszoekingsbevel nodig om je pakket te openen - dit is niet het geval bij particuliere bedrijven.

Gebruik de hele tijd handschoenen en verwissel ze voor schone bij elke laag vacuüm sealen. Vacumeer het in een luchtdichte zak. Dit is niet genoeg om drugshonden veilig te ontwijken, dus seal die in een kalkoenzak (speciaal soort zak met ontgeurende kristallen). Doe daar nog een paar lagen vacuümverpakking overheen, misschien zelfs nog een kalkoenzak, en verzend het naar grootte. Er zijn verschillende ideeën over hoe je het product moet vervoeren, dus misschien wil je daar eens naar kijken en iets bedenken dat voor jou werkt.

Het belangrijkste is echter vacuümverpakking en het gebruik van ontgeuringszakken die geuren opvangen of neutraliseren. Denk zowel aan het vasthouden van geur als aan het gewicht... probeer het gewicht van het pakket en de inhoud zo goed mogelijk op elkaar af te stemmen.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/index.php?threads/safe-packaging-of-the-stuff-for-post-delivery.197/
 

Navarroalfredo007

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 24, 2022
Messages
15
Reaction score
6
Points
3
Gebruik motorvet en reinig het oppervlak waarop je werkt en verwissel de handschoenen elke keer. Doe er 3 of 4 lagen overheen. Voor dingen die echt stinken werken aluminium folies erg goed.
 
Top