Het forumgedeelte, waar je het over hebt, bevat de meest waardevolle inhoud. Sommige syntheses die daar worden gepubliceerd zijn honderdduizenden dollars waard.
Ik denk dat hier sprake is van een misverstand.
Ik had voorgesteld om bepaalde onderwerpen alleen zichtbaar te maken voor sponsors. in de eerste plaats om het forum te ondersteunen. en in de tweede plaats om misbruik te voorkomen .
<sponsor>dit was het idee</sponsor>
Ik ben bijna klaar met een aantal updates. We worden populairder, er is meer spam, dus binnenkort is het niet meer genoeg om je alleen maar te registreren op het forum om alle functionaliteit in één keer te gebruiken. Sommige functionaliteiten zullen worden aangeboden als een "beloning" voor activiteit. Sponsors en premium leden zullen een aantal extra functies krijgen, waaronder datgene waar @Saul het over heeft.
Het klinkt geweldig om te horen dat het forum groeit!
Zal er in de nabije toekomst ooit een marktplaatsgedeelte in het forum worden opgenomen waar chef-koks gesynthetiseerde chemische producten kunnen aanbieden?
Ik denk dat dit cool zou kunnen zijn en het zou logisch zijn als verkopers door een auditsysteem zouden moeten gaan waarbij ze de chemicaliën naar de administratie/het leidinggevende team moeten sturen voor een auditie.
Zoals Heisein zegt, bestaan er zoveel syntheses die zoveel geld kosten, je betaalt en je krijgt wat je nodig hebt, zo simpel is het. Vanuit mijn standpunt als je nieuw bent in deze industrie zou ik aanraden om te gaan kopen toegang.
Ik denk niet dat beginnende chemici geïnteresseerd zullen zijn in deze syntheses. Ze zijn eerder interessant voor verkopers en fabrikanten.
Voor jou is deze sectie bijvoorbeeld interessant. Hierin vind je namelijk de mogelijkheid om legale cannabinoïde te produceren.