Question PH-niveaus???

darkblink

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 2, 2022
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
Als ik te veel zoutzuur aan mijn product toevoeg, is het dan mogelijk om iets toe te voegen om het PH-niveau terug te draaien?
 

tatanga

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 9, 2022
Messages
5
Reaction score
2
Points
3
Als het "meth water"
in de erlenmeyer veel te zuur is (bijv. 10 druppels zoutzuur te veel), worden er royale hoeveelheden natriumhydroxide bij gegoten totdat alle meth in het water weer "vrije base" wordt en volledig is omgezet in tolueen. De waterlaag wordt weggegooid en er komt nieuw gedestilleerd water in, dat wordt geneutraliseerd met zoutzuur totdat alle meth is verdwenen
is overgegaan in het nieuwe water en de PH-waarde DEZE TIJD dicht bij neutraal is. Abi
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Allereerst, wat voor product heb je? Het is beter om opnieuw te extraheren: voeg alkalioplossing toe om vrije base van je product te maken en extraheer het met een geschikt oplosmiddel. Herhaal vervolgens de aanzuringsprocedure. Gebruik pH-indicatorpapier.
 
Last edited by a moderator:

darkblink

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 2, 2022
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
4MMC Mephedrone met broom en DMSO We voegden zoutzuur toe na de reactie om het ph-niveau te meten, maar ik denk dat de ph-teststrips vervuild waren. Ik testte met nieuwe strips voordat ik het product met aceton reinigde.
 
Top