Looking for a vendor Pillen van farmaceutische kwaliteit, Adderall, Ritalin, Concerta, Anavar, Winstrol.

bad_coco_melon

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 11, 2023
Messages
44
Solutions
1
Reaction score
24
Points
8
Goedendag jongens!
Dit is een soort vraag en ook een thread over het zoeken naar een leverancier.

De vraag is eenvoudig: hoe krijgen we alle pillen die in de titel worden genoemd in handen op een farmaceutisch kwaliteitsniveau? Dus geen zelfgeperste pillen, niets gekookt in iemands kelder/magnetron.

We zijn op zoek naar verkopers of methoden om ze zelf offline te krijgen (connecties, corrupte personen, valse recepten of wat dan ook).
 

vegetalista

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 10, 2023
Messages
5
Reaction score
1
Points
3
In de VS is er momenteel een groot tekort aan Adderall. De meeste apotheken kunnen niet eens recepten vullen. Ik betwijfel of je iets anders zult vinden dan geperste meth enz. In ieder geval met betrekking tot Adderall.
 

bad_coco_melon

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 11, 2023
Messages
44
Solutions
1
Reaction score
24
Points
8
Ter verduidelijking:
We zijn niet op zoek naar leveranciers die de ingrediënten kunnen leveren om deze medicijnen te maken.
We zijn op zoek naar pillen in blisters, doosjes.
 

bad_coco_melon

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 11, 2023
Messages
44
Solutions
1
Reaction score
24
Points
8
Mensen schijnen ook niet te begrijpen dat we niet op zoek zijn naar Xanax, Oxy, Diazepam of iets anders dat met opioïden/noïden te maken heeft.

We willen Adderall, Ritalin, Concerta, Anavar, Winstrol of andere drugs die hierop lijken, verwerven.
Adderall, Ritalin en Concerta zijn ADHD-medicijnen.
Anavar en Winstrol zijn orale anabole steroïden.
 

snake123

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 3, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hallo,

Ik ben ook op zoek naar anabole steroïden, ofwel anavar of winstrol in orale pilvorm (geen ruwe ingrediënten om ze te maken, gewoon rechte farmaceutische kwaliteit pillen klaar voor gebruik). Gelieve bericht of antwoord met alle informatie. Gevestigd in de VS.
 

bobbrown1488

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 2, 2024
Messages
9
Reaction score
0
Points
1
Het is heel eenvoudig om je eigen test te brouwen, decca of zelfs winny dbol als een vloeibare orale. Je kunt ruwe poeders vinden op Alibaba.
 
Top