phikal thikal

lokozombo

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Joined
Jan 20, 2023
Messages
11
Reaction score
4
Points
3
Wat vindt u van de boeken thikal en phikal? Iemand gebruikt? Voor geïnteresseerden plaats ik een link naar de pdf
https://erowid.org/library/books_online/pihkal/pihkal_print.txt
https://www.thevespiary.org/rhodium/Rhodium/hive/hiveboard/picproxie_docs/000532880-Alexander_Shulgin_and_Ann_Shulgin_-_TiHKAL.pdf
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
141
Points
43
Dank u wel, meneer.
 

FENTAMAS

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 2, 2024
Messages
84
Reaction score
64
Points
18
Dit zijn zeker niet de eenvoudigste recepten, maar hoe dan ook een must om te lezen voor elke psy-chemicus.
 

orgasmatron

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 2, 2022
Messages
25
Reaction score
14
Points
3
Deze boeken zijn klassiek. Ik heb ze allebei in paperback, net als Total Synthesis I en II.
Ja, iedereen heeft zo'n haast om dingen voor elkaar te krijgen op zoek naar een recept, een sjabloon, een snelkoppeling, een doorbraak. Men zal uiteindelijk gezegend worden door geluk, maar men moet er nooit op rekenen om rond te komen, laat staan om een levensveranderende kans te krijgen, en een been omhoog te zetten in het leven. Men moet begrijpen dat het nuttige geluk er een is die we kunnen kweken, het gebeurt wanneer voorbereiding en gelegenheid elkaar ontmoeten. Allerlei kansen doen zich voor, maar als je niet voorbereid bent, maak je er niets van, herken je het niet eens en klaag je dat het geluk nooit jouw kant op komt.

Deze gedachte doet me denken aan een uitspraak van Abe Lincoln:

"Geef me zes uur om een boom om te hakken en ik zal de eerste vier uur besteden aan het slijpen van de bijl.

Hoe dan ook, leven er nog oude korfbijen? Hier is het nieuwe ding, hè? Het heeft lang geduurd voordat ze het goed hadden, maar sinds de bijenkorf in het niets verdween, voelde geen enkele andere site als thuis, die discussies van goed niveau samenbrengt, fatsoenlijk georganiseerd, ondersteund door experts die actuele informatie brengen en groeien.

BB, We salute you!
(met "we" bedoel ik de menigte die het alleen met elkaar eens is. Niet de mensen die het mis hebben)
 
Top