New pmk has a blocking agent. (Like a wax). Does anyone have a method for removing it?
T Thatdump Don't buy from me New Member Joined May 8, 2022 Messages 3 Reaction score 0 Points 1 May 8, 2022 #1 Nieuwe pmk heeft een blokkeermiddel. (Zoals een was). Heeft iemand een methode om dit te verwijderen?
Nieuwe pmk heeft een blokkeermiddel. (Zoals een was). Heeft iemand een methode om dit te verwijderen?
T Thatdump Don't buy from me New Member Joined May 8, 2022 Messages 3 Reaction score 0 Points 1 08 May #2 Beginnen met pmk is was. Maar er zit een blokker in.
Marvin "Popcorn" Sutton Expert Joined Jul 25, 2021 Messages 195 Reaction score 312 Points 63 10 May #3 Is jouw PMK vermengd met een bepaalde stof? Vertel me waar deze PMK vandaan komt en is er informatie over de samenstelling?
Is jouw PMK vermengd met een bepaalde stof? Vertel me waar deze PMK vandaan komt en is er informatie over de samenstelling?
T Thatdump Don't buy from me New Member Joined May 8, 2022 Messages 3 Reaction score 0 Points 1 19 May #4 Er zitten voormengblokkers in. Het uitgangsmateriaal is als een was. Ik weet niet zeker wat de blokker is. Het product komt uit China. Ik wou dat ik wist wat ze erin stoppen als blokker.
Er zitten voormengblokkers in. Het uitgangsmateriaal is als een was. Ik weet niet zeker wat de blokker is. Het product komt uit China. Ik wou dat ik wist wat ze erin stoppen als blokker.