Pmk naar MDA

Goku

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 18, 2023
Messages
23
Reaction score
8
Points
8
helional veel goedkoper manier
 

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
201
Reaction score
66
Points
28
De leuckartreactie zal hier werken, of het vormen van het oxime en dan reduceren zoals een van de meer gebruikelijke methoden om secundaire amines te krijgen.

Als het slim klinkt, is het dat niet. Ik weet niets van echte scheikunde, alleen maar algemene routes naar onze favoriete drugs, die ik heb geleerd uit lectuur.
 

Jasonmorales77

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 31, 2023
Messages
42
Reaction score
5
Points
8
Hallo, bedankt, kunt u mij vertellen hoeveel van elk product en bij welke temperatuur, hoeveel uur en wat daarna?
 

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
201
Reaction score
66
Points
28
Nee, ik ben geen chemicus, zoals ik al zei. Ik lees andere mensen die het doen, dus je zult moeten vinden wat ik lees, of iets dergelijks. Sommige dingen moet je zelf uitzoeken.

Kijk op kijk hier, zoek naar "leuckart" is misschien genoeg om je op weg te helpen.
 

googie

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 1, 2023
Messages
45
Reaction score
32
Points
18
Helional, één pot van aldehyde naar amide. Aan de slag. Je moet nog veel lezen mijn vriend.
 

Goku

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 18, 2023
Messages
23
Reaction score
8
Points
8
Ik weet hoe ik het moet doen, het is heel eenvoudig om helional 1l te doen is 80€ andere chemicaliën zijn heel goedkoop en je hebt geen labapparatuur nodig.
 

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
PMK -> Hg/Al of [Ga+]/Al -> ethylamine of nitroethaan.

Ook op potten
 

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
201
Reaction score
66
Points
28
Een paar dingen hier.

Ten eerste, tenzij ik me vergis, is het nooit genoeg bewezen dat het gallium-aluminium amalgaam werkt op dit soort substraten.

Ten tweede zal ethylamine MDEA produceren, als ik me niet vergis.
 

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
Ik heb het niet geprobeerd met ethylamine, maar in de boekingen van sommige fenethylamines door schrukzin of iets dergelijks die oom etteren gebruiken ze ethylamine om MDA te maken.

Nitromethaan reduceert tot monomethylamine
Nitroethaan reduceert tot ethylamine.

Ten tweede werken Ga/Al-reducties wel degelijk met P2P.
Ik heb het met succes gereduceerd tot meth-base.

Je moet jodium toevoegen. Als je jodium toevoegt en verhit tot het smeltpunt van gallium begint de reactie.
-Ook galliumchloride gebruikt

Het grappige van gallium is ook dat het, in tegenstelling tot kwik, niet al je Al verspilt/verpest . De reactie zelf, eenmaal gefilterd, en je zet het op loog krijg je heldere roodachtige olie, maar wees voorzichtig het reageert ZEER ectothermisch, veel meer dan Hg/Al waardoor je direct high wordt, zie bijlage.

Ik wilde het niet nog een keer noemen omdat iemand anders op dit forum zei dat het onmogelijk is.

Hij zei ook dat P2P uit fosforzuur en zwavelzuur hetzelfde is. Het is niet hetzelfde. Als je P2P uit zwavelzuur wilt, kun je het direct uit een reactie logen in plaats van het nodeloos te extraheren.
Vg4zL61SVa


Als je P2P-reducties doet zonder Pd/C-hydrogeneringen kun je het niet uit de reactie logen, tenzij je het na het logen extraheert. P2P omgezet uit zwavelzuur DOET.
 

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
201
Reaction score
66
Points
28
Mijn korte onderzoek heeft uitgewezen dat ethylamine niet leidt tot MDA, maar tot MDEA.

Ammoniak is het substituut voor methylamine om mda te vormen in een amalgaamreductie. De reactie is veel minder efficiënt, maar ik denk dat er wel een laag rendement is gerapporteerd.

Denk er eens over na. Methylamine produceert methylamfetamine. Ethylamine moet natuurlijk ethylamfetamine produceren.

Wat het gallium betreft, rapporteer er alsjeblieft alles over, vooral aan de vespiary. Dat is een zeer goede ontdekking, ik neem aan dat het werkt op p2p om meth te vormen, hoe zit het met MDp2p?
 
Top