Kaliumpermanganaat (KMnO4) voor de synthese van 4MMC

BevItUp

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 6, 2023
Messages
74
Reaction score
61
Points
18
Omdat 4-Methylpropiofenon voor mij niet gemakkelijk verkrijgbaar is, begon ik rond te neuzen. Ik vond een oud Rhodium-artikel op Erowid dat KMnO4 gebruikte om te maken wat ze gewoon Methcathinones of MCAT noemden. De beperkende factor is het gebruik van pseudephedrine.

Ik zou graag een bron vinden voor zuivere pseudephedrine.

Hoe dan ook, aangezien kaliumpermanganaat gemakkelijk te verkrijgen is, wilde ik vragen of iemand kennis heeft van deze aanpak?

Bedankt
 

downunder175

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 15, 2022
Messages
1
Reaction score
1
Points
3
Ik heb deze reactie een of twee keer gedaan 25 jaar geleden, en ik ben er vrij zeker van dat ik het ook van rhodium heb gekregen!!! Rhodium wordt oud! Eerlijk gezegd kan je product verloren gaan in de enorme verdunning van water die deze reactie moet hebben, maar het werkt en permanganaat is gemakkelijk te verkrijgen. Ik vond de effecten van Methcathinone zeer zwak, dan weer was het waarschijnlijk niet volledig gereageerd en nog steeds psedeo!!! Het is een goede beginnersreactie maar veel geluk met het vinden van de pseudephedrine.
 

BevItUp

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 6, 2023
Messages
74
Reaction score
61
Points
18
Bedankt.

Ik denk dat je de vraag hebt beantwoord die ik eigenlijk stelde.
 

Heineken

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 8, 2023
Messages
111
Reaction score
55
Points
28
1 keer is zien wow .
zelf gemaakt 4methyleenpropiofenon
 

Djdrama

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 28, 2023
Messages
25
Reaction score
6
Points
3
Niemand wil nog efedrine of pseseudoephedrine verkopen, zelfs de Chinezen zijn bang. Als iemand het aan je probeert te verkopen, kan het oplichterij zijn. Brouw of synthetiseer gewoon je eigen benzaldehyde.
 

Precursor-supplier

Don't buy from me
Resident
Joined
May 23, 2023
Messages
85
Reaction score
42
Points
28
Deals
5
Geen enkele leverancier in China kan efedrine of pseudo-efedrine leveren omdat het een verboden product is, en als hij het wel kan leveren, moet hij wel een leugenaar zijn.
 
Top