Poeders in vaste vorm (opiaten)

dopeyfour

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 5, 2023
Messages
43
Reaction score
10
Points
8
Ik woon dus tussen 2 grote openluchtmarkten voor opiaten/fent. Op de ene markt is het spul zwaar versneden met verschillende stoffen zoals xylazine, benzo's, dormin slaappillen, vormen van kinine. Het wordt geleverd in poedervorm. Het is duidelijk dat er veel versneden is, maar ze versterken elkaar. Op de andere markt kopen mensen alleen brokjes. 20 dollar brok met een dormin pil of een halve gram of een hele gram... ik heb beide geprobeerd en geloof dat de potentie vergelijkbaar is. Ik denk dat ze fent kopen en er sneden of heroïne of nitazenen of wat dan ook aan toevoegen en het dan op de een of andere manier weer in een rotsvorm krijgen. Ik heb gehoord van een aantal methodes om dit te doen (cut toevoegen) en het op de een of andere manier weer in rotsvorm te veranderen. Heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand een eenvoudige manier? Obv verkopers is het het beste om zo ongeslepen mogelijk te blijven, maar op sommige plekken is het toevoegen van bepaalde dingen een must om concurrerend te blijven ...... (iemand stelde eens voor om goed te mengen en dan een sterke hydraulische pers te gebruiken of een deur in te rammen). Ik ben niet mechanisch onderlegd btw)
 
Top