Problemen en oplossingen

Madre

PR manager
Joined
Sep 6, 2022
Messages
58
Reaction score
130
Points
33
Tijdens het koken, vooral voor beginners, zullen er onvermijdelijk vragen, misverstanden en twijfels opduiken.
In dit gedeelte kun je al je vragen stellen en je ervaringen delen met andere forumgebruikers.
En hoewel je altijd kunt rekenen op de steun en het advies van de forumbeheerders, kunnen de basisvragen in veel gevallen worden beantwoord door BB Forum gebruikers die kookervaring hebben en met dezelfde moeilijkheden zijn geconfronteerd als jij.
Stel vragen, deel ervaringen, zet je eerste stappen in de wereld van het medicijnkoken.
Na een tijdje zul je merken dat je dezelfde nieuwe koks advies geeft en denkt: "Niet zo lang geleden was ik zelf ook een boerenpummel, lol".
 

whaddya

Don't buy from me
New Member
Joined
May 1, 2023
Messages
1
Reaction score
1
Points
1
Proost uit Centraal-Europa,
De recente gebeurtenissen rond Arena Group in Roemenië lieten mij en vele anderen in heel Europa in de steek. Ik ben maar een doorsnee eindgebruiker die ziek wordt van onzuiverheden en absoluut geen eer te behalen heeft aan straatkopen. Ik heb lang geleden besloten om 'zelf iets te gaan maken' - ik was meer dan blij om aan het einde van de keten te staan en af en toe een flesje Arena (1500x50mg) te kopen. Ik kruip op alle vier door het huis in de hoop op wat vergeten kruimels en ben nederig op zoek naar een manier om zonder gedoe aan een paar dozijn gram efedrine te komen, idealiter maandelijks of tweemaandelijks of zo.
Bedankt voor uw tijd.

ps: excuus voor mijn gebroken Engels
 

microsharp

Don't buy from me
Member
Joined
May 10, 2023
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
Ik gebruik nu natrium (Na) zout [cas 5449-12-7] om P2P te produceren. In het syntheseproces heb ik fosforzuur gebruikt in plaats van zoutzuur. Het probleem dat ik nu heb is: er lijkt een probleem te zijn met de zuiverheid van het P2P kristal. Ik ontsteek het kristal en ontdek dat het residu een wit poeder is. Onder normale omstandigheden zou het residu transparant en stroperig moeten zijn. De reden waarom ik fosforzuur gebruik, is dat als ik geen fosforzuur gebruik in het proces, ik later, wanneer ik P2P gebruik om Methamfetamine te synthetiseren, rode fosfor moet gebruiken, die relatief moeilijk te verkrijgen is. Wat ik me nu afvraag is hoe het fosforzuur wordt gebruikt tijdens het proces? Zoals temperatuur, concentratie enzovoort. Hartelijk dank voor uw opheldering
 
Last edited:

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
P2P is vloeibaar in normale toestand.
 
View previous replies…

microsharp

Don't buy from me
Member
Joined
May 10, 2023
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
Sorry, vergissing, we gebruiken natrium (Na) zout [cas 5449-12-7] om P2P te produceren, en gebruiken P2P om efedrine te maken. het kristalliseert. en we hebben het verbrand om te testen. en ontdekten dat het residu wit poeder is. en onder normale omstandigheden zou het residu transparant en stroperig moeten zijn. dus we vermoeden dat het de reden is van het fosforzuur, zo ja, hoe we het gebruiken. Hartelijk dank voor uw opheldering
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Je moet het smeltpunt controleren en vergelijken met literatuurgegevens. Je methode is niet betrouwbaar.
 

microsharp

Don't buy from me
Member
Joined
May 10, 2023
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
hier is het laatste resultaat: we gebruiken natrium (Na) zout [cas 5449-12-7] om P2P te produceren, natrium (Na) zout [cas 5449-12-7] en Hcl om te reageren. nu is het resultaat zoals te zien in de volgende video. wat moeten we als volgende stap doen? NaoH toevoegen? kunt u gedetailleerde instructies geven?
 

Attachments

  • AMsKN8vRcZ.MP4
    2.7 MB · Views: 0

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Je moet lagen scheiden, denk ik. Is er een mengsel na hydrolyse of wat?
 
Top