Problemen met nieuw cas 52190-28-0 uit china

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
Veel mensen op het forum vragen zich af of nemen contact met me op om me te vertellen dat ze 52190-28-0 wit poeder uit China hebben gekocht en dat ze door de beschreven synthese te volgen geen resultaten krijgen en vele anderen succes hebben geboekt, en ze weten niet waarom dit gebeurt.
Algemene conclusies: -2b3'4mp is een glanzend donker poeder dat hoogstens bruin en kristallijn kan zijn, accepteer nooit een wit poeder omdat we niemand kennen die succes heeft gehad met een wit poeder, anders hebben alle vrienden die bruin glas hebben gebruikt de eerste keer succes gehad. Koop daarom nooit een precursor met wit cas 52190-28-0. We produceren dit cas nummer in zeer beperkte batches en we zetten deze precursor te koop, de kleur is altijd bruin, wordt licht of donker, maar we bieden het nooit wit aan en we kennen ook niemand die het wit verkoopt en het werkt. We hebben een paar kilo van deze zaak, gegarandeerd succes. Neem hier contact met ons op. Hopelijk hebben we al die mensen geholpen die vragen waarom ze geen succes hadden.
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
Ik moet hieraan toevoegen dat veel gewetenloze verkopers 52190-28-0 aanbieden en pmk methylglycidaat opsturen met het excuus dat het ook PMK is, waardoor mensen proberen bk-mdma te maken met het verkeerde cas en dat werkt niet. Ze leggen uit...wat kan er met hem gebeurd zijn? Het antwoord is simpel...Chinese verkopers profiteren van de verkoop van pmk-methylglycidaat dat veel goedkoper is omdat de productie nu zeer uitgebreid is en nemen hun toevlucht tot misleidende verkoop door een casnummer te beloven en een ander te verkopen.
We hebben nog maar 20kg echte 52190-28 te koop uit Europa. Als je denkt dat je contact met me kunt opnemen, is de voorraad beperkt.
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Met deze CAS 52190-28-0 wordt het erg moeilijk om niet te zeggen onmogelijk om MDMA te maken.
De gedachte voor cathinonen is een broompropiofenon met een 3-4-methyleendioxygroep.

 

Mo0odi

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
148
Reaction score
54
Points
28
Vertel ons meer over uw product
wat is de wetenschappelijke naam
en wat het verschil is tussen uw product en leveranciers
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
Dit product IS de precursor van bkmdma met sterke kwaliteit (met rendementsconversie)
 

badboy345

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 5, 2024
Messages
17
Reaction score
4
Points
3
nog een onzin. De zuivere precursor is transparant wit, ik wacht op het oplosmiddel en zal het je bewijzen. Die uit China heeft een azijngeur, het prikt niet in de ogen zoals 2b4m, vreemd omdat het 2bromo..... is.
 

Attachments

  • fqUXzypdR1.jpg
    fqUXzypdR1.jpg
    4 MB · Views: 137

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
Sorry maar u hebt het helemaal mis, we produceren de precursor en de bijbehorende bètatoon al meer dan 15 jaar, ten tweede is 2b4m een heel andere precursor, hier hebben we het over 2b3'4mp, de geur is nooit vergelijkbaar met azijn vriend, de geur van dit Het product behoort tot catechol en zal altijd vergelijkbaar zijn met zoethout, en dat het niet prikt... Hieruit blijkt dat je niet goed weet waar je het over hebt, het is een broomverbinding, daarom moet het traanvormend zijn en veel prikken. Als hier over gepraat wordt, is dat omdat van alle mensen die witte 2b3'4mp hebben verkregen, geen van hen succesvol bkmdma heeft verkregen. Dus zeg niet zulke domme dingen. We zijn benieuwd naar je eindproduct van de witte voorloper die je zo verdedigt.
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
CAS 52190-28-0 In zijn pure en originele vorm is het wit, maar 99% van de Chinese verkopers bieden het aan in bruine kleur, met een zoete geur en in de vorm van kleine gekristalliseerde stenen.
Als een Chinese verkoper het je in het wit aanbiedt, is de kans groot dat het PMK-glycidaat is of de precursor van 4-MMC.
 

badboy345

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 5, 2024
Messages
17
Reaction score
4
Points
3
het is op dezelfde manier gebromeerd als 2b34m kan worden gebromeerd in dcm of ijsazijn. en zuiver 2b34m is wit. Als iemand niet weet hoe hij methylone moet synthetiseren, heeft hij problemen of hebben de Chinezen hem iets anders gestuurd. Ik wacht op tosulfaat en dcm en dan zie je hoe zuiver 2b34m eruitziet.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Pure 52190-28-0 {(Benzo[d][1,3]dioxol-5-yl)-2-broompropaan-1-on} wordt in de literatuur beschreven als een lichtgeel kristallijn poeder. Bij het zoeken naar afbeeldingen van de cas# waren er ongeveer 200 afbeeldingen van een licht- tot donkerbruine substantie, 2 afbeeldingen van een geel poeder en 2 afbeeldingen van een wit poeder. De literatuur beschrijft het gebruik van chromatografie om een wit product te verkrijgen.
Samengevat: ja, het is bruin, tenzij je de mg analytische standaard koopt.
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
Precies, de verbinding kan een bruine kleur hebben, net als degene die we krijgen, het is heel duidelijk dat overmatig reinigen van het eindproduct het misschien bijna wit zou kunnen maken, maar in geen geval is het raadzaam om het propiofenon overmatig te reinigen omdat het Het enige wat je kunt doen is uiteindelijk het product volledig afbreken, hoe dan ook een verduidelijking: DE TOPIC DIVERT, omdat er werd gesproken over het probleem dat er is met de Chinese verkopers die dit product aanbieden in de vorm van wit poeder en de mislukking van deze witte vorm, omdat niemand er succes mee had en niet vanwege de zuiverheid, maar omdat ze pmk methylglycidaat sturen in plaats van 2bromo3'4methyleendioxypropiofenon vanwege: - gebrek aan voorraad - misleidende reclame waarbij misbruik wordt gemaakt van het PMK-formaat (sinds 52190 -28-0 verkopen ze het ook onder deze afkorting).
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
Als bedrijf hebben we verschillende partijen van verschillende Aziatische distributeurs van dit witte poeder ontvangen en na het uitvoeren van verschillende tests tussen reagentia zoals in het laboratorium bevestigen we alleen de waarheid, geen van de geanalyseerde witte monsters bleek 52190-28-0 te zijn, alleen de partijen met een bruine tot donkerbruine kleur. In tegenstelling tot andere cathinonprecursoren die meestal in hun gele olie of witte kristallijne poedervorm worden gevonden, wordt 2b3'4mp altijd gevonden als een donkerbruine olie tot een donkergeelbeige kristallijn poeder. Groeten. Gesloten onderwerp!!!
 

Johnson212

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 24, 2024
Messages
8
Reaction score
1
Points
3
Dus hoe herken je de echte en namaak 52190?
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
Wees gewoon op je hoede voor elke verkoper die je deze koffer in het wit aanbiedt, en je kunt ook niet garanderen dat alleen omdat het niet wit is en ze je de bruine sturen, dit een garantie is dat het goed of echt is, dat zal afhangen van het feit of je distributeur een eerlijk persoon is, en dat zul je zien wanneer je deze samenvat. Als je eenmaal de precursor hebt verkregen en ermee werkt, zul je geen twijfels meer hebben over de herkenning ervan. Groeten.
 
Top