Question protonitazene en fentanyl wat is het verschil?

mrshootyouup

Don't buy from me
Resident
Reaction score
3
Wat is het verschil tussen protonitazene en fentanyl? Heeft protonitazene hetzelfde effect als fentanyl? Is de euforie hetzelfde als bij fentanyl? Hoe krachtig zijn protonitazenen? Please help me to learn about protonitazene are it's same as fent

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,211
Deals
1
Protonitazine is 2-3x zo sterk en heeft een indoolkernmolecuul, maar ze werken op dezelfde receptor. Zelfs mensen die denken dat ze fentanyl innemen, kunnen er gemakkelijk een overdosis van krijgen. Bedankt Google. Tot ziens in de hel 👋 waar de mensen die je ermee vergiftigt je voor eeuwig in je reet zullen neuken. 😆

Paracelsus

Addictionist
Reaction score
265
Protonitazene en fentanyl zijn beide krachtige synthetische opioïden, maar ze verschillen in hun chemische structuur, potentie en mogelijk hun effecten. Fentanyl behoort tot de klasse van de fenylpiperidine opioïden. De chemische structuur wordt gekenmerkt door een piperidine ring verbonden met een fenylgroep. Protonitazene is lid van de benzimidazole opioïden klasse. De structuur bevat een benzimidazoolring, die verschilt van de fenylpiperidinestructuur van fentanyl.

Fentanyl is ongeveer 50 tot 100 keer krachtiger dan morfine. Deze hoge potentie draagt bij aan de effectiviteit bij pijnbestrijding, maar ook aan het risico op overdosering. Protonitazene is naar verluidt zelfs krachtiger dan fentanyl. Vroege studies en anekdotische rapporten suggereren dat het meerdere malen krachtiger zou kunnen zijn, maar exacte vergelijkingen kunnen variëren.

Zowel fentanyl als protonitazene zijn krachtige pijnstillers door hun werking op mu-opioïde receptoren in de hersenen. Beide drugs kunnen euforie opwekken, wat bijdraagt aan hun potentieel voor misbruik. De intensiteit van euforie kan vergelijkbaar zijn, hoewel individuele ervaringen kunnen variëren. Door de hogere potentie kan protonitazeen een sterkere of snellere euforie opwekken. Beide opioïden verminderen de ademhaling aanzienlijk, wat een belangrijke risicofactor is voor een fatale overdosis. De hogere werkzaamheid van protonitazeen verhoogt dit risico.
Fentanyl heeft een snel begin en een korte werkingsduur. Het farmacokinetische profiel van protonitazeen is minder goed gedocumenteerd, maar het kan een vergelijkbare of zelfs snellere onset hebben met een mogelijk langere duur vanwege de potentie.

Hoewel protonitazene en fentanyl veel overeenkomsten hebben, is protonitazene potentieel krachtiger en vormt dus een groter risico op overdosering. Hun verschillende chemische structuren betekenen ook dat ze licht verschillende farmacologische profielen en bijwerkingen kunnen hebben.

mrshootyouup

Don't buy from me
Resident
Reaction score
3
Maar hoe ik jouw mening over het effect en de euforie begrijp, lijkt het bijna op fentanyl? Maar de tijd van euforie is zelfs langer dan de euforie van fentanyl? In uw mening voor veilig gebruik pure protonitazene hoeveel moet worden gesneden? Zoals 1 gram hoeveel moet ik knippen om een veilig gebruik en zeer goede kwaliteit te maken in uw mening broer en welk spul het beste te knippen?

Paracelsus

Addictionist
Reaction score
265
Het is onwaarschijnlijk dat ik je een plezier kan doen met eenvoudige en duidelijke antwoorden. Protonitazene is een vrij nieuwe stof, plus vele factoren die de effecten en veiligheid voor een bepaalde persoon beïnvloeden, bijvoorbeeld de manier van gebruik, individuele tolerantie, de kwaliteit van de stof, enz.

In dierstudies wordt de effectieve dosis (ED50) van Protonitazene geschat op 0,008 mg/kg.

Ik heb onbevestigde aanbevelingen gezien van gebruikers die online het advies kregen om 1 mg Protonitazene per 10 ml water of ethanol te proberen.

In elk geval moeten deze cijfers nog niet worden beschouwd als veilige en redelijke aanbevelingen.

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Reaction score
70
Ik heb gehoord dat nitazenen langduriger kunnen zijn dan gewone fentalogenen, maar hun overeenkomst is dat de effecten alleen knikken zijn. Ik heb geen van beide geprobeerd om te vertellen hoe ejoyable knikken we spreken.

darkzealot

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
0
Ik heb een paar jaar geleden protonitazene en metonitazene geprobeerd (verscheept vanuit China) omdat de kwaliteit van de fent toen snel achteruit ging nadat de export in China werd verboden onder druk van de Amerikaanse overheid. Ik vond ze allebei helemaal niet lekker. De smaak was absoluut verschrikkelijk, ik herinner me dat ik bijna kokhalsde. Het is mogelijk dat wat ik probeerde niet was wat ik dacht dat het was, omdat ik geen manier had om het te testen.

HennryG1488

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
0
im looking for a good pre cursur for ftl and who has itr\