PSE-extractie

Urky

Don't buy from me
Resident
Reaction score
7
Hallo goede mensen, ik zou graag willen dat jullie een idee opperen voor mijn probleem.
In mijn land hebben we geen "pure" pse pil meer, maar Modafen.
Deze pillen bevatten pse en ibuprofen.
Mijn idee is om pse te extraheren met heel koud water omdat ibuprofen niet oplost in koud water, maar wat dan?
Als ik water zou verdampen zou ik mijn opbrengst veel kleiner maken, klopt dat?

Urake123

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Ik zou het ook graag willen weten.

biotechwix

Don't buy from me
Member
Reaction score
1
tetrachloorethyleen

Urky

Don't buy from me
Resident
Reaction score
7
Is uw advies om het op te lossen in tetrachloorethyleen?

biotechwix

Don't buy from me
Member
Reaction score
1
Week de pillenmassa met tetra, maar je weet dat ik de tetra gebruikte met die pillen die povidon bevatten.
btw broer ik ben maar een laag niveau wannabee kok maar je bent gek als je denkt aan de pillz weken met water....
je kan dat doen in de vroege jaren 90 met oude red hot.
Stop voordat je pilz verspilt.
Ook moet het echt intelligent zijn als je onderzoek doet naar de reinigingstechnieken van de pillz, want ik heb de indruk dat je je hebt gebaseerd op wat artikelen uit het ondergrondse bijenkorf tijdperk.
koud water.NEE
je hebt oplosmiddelen nodig en btw als je in de EU bent kun je op internet de witte 60s met cetirizine bestellen die in mijn ervaring degene zijn die je kunt extraheren.
of de 120 met povidon.

hacke8

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
33
Help me alstublieft, meneer.
Hallo collega-scheikundigen. Vandaag heb ik een verkoudheidsmedicijn (capsule) meegenomen dat pseudo-efedrinehydrochloride bevat. Er zitten 8 capsules in een doos. Elke capsule bevat 90 mg pseudo-efedrine, in totaal 0,72 gram. Het is met US$1,5 erg goedkoop. Dit zijn de ingrediënten: Elke capsule bevat 90 mg pseudoefedrinehydrochloride. mg, chloorfeniraminemaleaat (chloorfeniramine) 4 mg. De hulpstoffen zijn: zetmeel, sucrose, hydroxypropylmethylcellulose, ethylcellulose polymeer, Opadry geel droog spraymateriaal, Opadry roze droog spraymateriaal. Hoe kan ik de extractie maximaliseren?
Mijn eigen extractiestappen zijn: open de capsule - week in 99% ethanol - zuigfiltratie - verdamp het filtraat tot het extract - voeg koud water toe aan het extract (er verschijnt lijm) - zuigfiltratie - stel het filtraat in op alkali PH12+ en extraheer dan, (xyleen) Droog het extract - passeer na het drogen waterstofchloride gas (de pH bereikt zuurtegraad) - filter met afzuiging om wit pseudo-efedrine hydrochloride poeder te verkrijgen. Maar ik heb verschillende extracties geprobeerd en ik kreeg maar heel weinig pseudoefedrine. Is er een manier om de opbrengst te verhogen?

hacke8

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
33
Mijn methode kan slechts 42% van de opbrengst extraheren. Ik weet niet waar ik het gemist heb.

xile

Don't buy from me
Resident
Reaction score
54
Kijk naar de vorm waarin pse en ibu erin voorkomen. pse hcl is oplosbaar in water, ibu in normale vorm niet. Dus ik denk dat het gefilterd kan worden

Urky

Don't buy from me
Resident
Reaction score
7
Ja, ik weet het, maar mijn pillen bevatten troep die wordt geactiveerd bij gebruik van water.

stim2023

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
2
Rode 30mg generieke PSE in de VS werd 5 dagen geleden geëxtraheerd met behulp van droge oplosmiddelextractie, die na 3 trekbeurten en HCL vergassing een netto hoeveelheid van 2,58gr (ik doos 96ct) SCHONE PSE hcl had. De truc is NUL WATER

Urky

Don't buy from me
Resident
Reaction score
7
Bedankt allemaal voor al het advies, maar ik ben nog steeds wanhopig....
biotechwix bedankt voor het staren geen water.....weet jij een legitieme website voor efedrine?
xile bedankt voor het advies om water te gebruiken, maar zoals ik al zei zouden mijn pillen kapot gaan als ik water zou gebruiken.
en bedankt stim2023 voor het advies om geen water te gebruiken, maar jullie amerikaanse pillen bevatten alleen PSE en wat andere vulstoffen.
mijn ergste nachtmerrie is die verdomde ibuprofen xd

wael gano

Don't buy from me
Resident
Reaction score
41
Het is heel eenvoudig. Je hoeft alleen maar het zuur van de base te scheiden
Pseudoephedrine is een amine
Ibuprofen is een carbonzuur
Maal de tabletten fijn en los ze op in water, maak dan een wateroplossing van 25% natriumhydroxide en voeg een beetje toe om de pH 12 aan te passen.
Voeg dan tolueen toe en extraheer de pseudo-efedrine base. Scheid de tolueen van het water. Nu heb je de base opgelost in de tolueen. Pomp waterstofchloridegas in de tolueen. Het pseudoephedrinehydrochloridezout zal neerslaan.

View previous replies…

Urky

Don't buy from me
Resident
Reaction score
7
Bedankt voor je antwoord.
Maar ik vraag me af ...., zou het niet de anti-extractie sh...ts activeren?

Urky

Don't buy from me
Resident
Reaction score
7
Hartelijk dank, ik zal u een lijst met materialen geven. Als u een oplossing kunt vinden om alleen PSE te scheiden, zou ik zo blij zijn.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,103
Deals
1
Uhhh, jullie weten dat dit medicijn niet eens in de buurt komt van pseudo-efedrine, toch? Deze drug is ook niet oplosbaar in water het is
2-[(difenylmethyl)sulfinyl]acetamide

BennyBlanco

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Reaction score
10
Deals
2
Dus wat is het uiteindelijke antwoord? Moeten we het idee om Modafen te extraheren opgeven? (Omdat junkies in mijn land op de een of andere manier koken met deze s***) Ik heb nu hetzelfde probleem en wil niet nog een bericht maken over hetzelfde onderwerp, dus wat is de oplossing voor dit probleem?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,103
Deals
1
Je hebt gewoon een andere tactiek nodig. De procedures die gebruikt worden om efedrine te reduceren zullen niets nuttigs opleveren met deze chemische stof. Er zijn echter wel nuttige dingen mee te maken. Dit artikel schetst een 1-staps reactie die het 10x sterker maakt bij DAT, dit is iets om naar te kijken https://pubs.acs.org/doi/10.1021/jm401754x

View previous replies…

BennyBlanco

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Reaction score
10
Deals
2
Bedankt voor het antwoord, ik zal er zeker naar kijken. Maar om je te laten weten dat ik een totale beginner ben, dus in sommige scheikunde op hoog niveau zal ik totaal verloren zijn. Daarom heb ik iemand nodig die het me uitlegt als een 12-jarige. Maar in ieder geval ben ik erg blij dat je me probeert te helpen, bedankt.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,103
Deals
1
Het leek me zelfs makkelijker dan een efedrine pseudo-efedrine reductie. Als ik het me goed herinner begin je bij 4f (dat is de chemische stof die je uit deze pillen probeert te halen) en kun je in 1 stap naar 5g gaan, zoek gewoon naar die getallen in het experimentele gedeelte van het artikel.

stim2023

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
2
Echte praatjes, je hebt niemand nodig om je handje vast te houden... Wat je echt nodig hebt is om onafhankelijk te worden van het vragen aan mensen op forums of andere en het leren van de chemie achter wat je echt van plan bent te doen. Als iemand je elke stap en elke synthese met de paplepel zou moeten ingieten, is dat net zoiets als leren vissen maar pech hebben omdat je de uitrusting van iemand anders hebt geleend in plaats van zelfvoorzienend en op jezelf aangewezen te zijn. Als je eenmaal het waarom en het hoe hebt geleerd, kun je op weg gaan naar echte vooruitgang.