Hallo. Ik ga je vertellen hoe ik het doe, ik doe het al een paar jaar. Ik zal het snel vertellen. Pillen te koop in Spanje stopcold of respidina. Maak een fijn poeder. Maak NaOH aan met water (het moet de minimale hoeveelheid water hebben die ik meestal giet tot het verzadigd is en voeg dan water toe terwijl ik vernieuw tot er een beetje soda over is in de telefoon) in een droge fles (je kunt naoh in parels gieten, de fles sluiten en schudden, zodat je zeker weet dat er geen water meer in zit). Gooi die naoh weg en voeg pillen toe en beetje bij beetje de soda die we hebben klaargemaakt, roer en voeg meer toe tot er een pasta is (gele kleur, vermijd bruin) en roer dan tot alles goed gemengd is. Voeg tolueen toe en roer. Ik extraheer met HCL, ALLEEN HCL GEEN WATER TOEGEVOEGD. pH 3 keer meten. Op deze manier kreeg hij 90% van de pseudo, het is waar dat hij de laatste 9 maanden nog maar 70% kreeg en ik weet niet precies waarom. Ik heb meerdere extracties geprobeerd en dit is zonder twijfel de beste. Ik hoop dat ik iets nuttigs heb gezegd.