Dead Drops QR-CODE METHODE - DODE DRUPPELS

kpach

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 26, 2023
Messages
60
Reaction score
36
Points
18
Lk7p4IJZVH

Een beveiligingslaag toevoegen voor Dead Droppers met een QRCODE, maar hoe?

Bereid je dead drop voor door de heilige tutorial van @HEISENBERG te volgen
Sla de coördinaten van die dead drop op
Vervolgens moet je een website vinden waar je tekst kunt uploaden die een zelfbrandende functie heeft, zoals deze website
Maak je qr-code met een open-source tool zoals zint [clearnet] en zet de vorige link erin
Print de qr-code met het gereedschap dat je bij de hand hebt
Zoek een plek waar je de qr-code kunt plakken, bij voorkeur verborgen voor drukke plaatsen of camera's
Geef de coördinaten van die qr-code aan je klant of partners

GEDAAN.
 

marekzmarek

See my products
Seller
Language
🇬🇧
Joined
Mar 18, 2024
Messages
45
Reaction score
31
Points
18
Deals
11
Dat kan, maar ik denk niet dat het nodig is. De beste manier is volgens mij alleen om DEZELFDE GPS GLONAS etc OPENSOURCE APP te gebruiken door zowel "dropper" als "taker" voor goede coördinaten. Als je een foto toevoegt met een kleine beschrijving is er geen mogelijkheid om het pakket niet te vinden.
 

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
201
Reaction score
65
Points
28
Iemand aanbevelingen voor een open-source GPS-app die goed zou zijn voor dead drops?
 

kpach

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 26, 2023
Messages
60
Reaction score
36
Points
18
Je kunt https://github.com/osmandapp/OsmAnd gebruiken, een open-source app die offline beschikbaar is, wat het traceren veel moeilijker maakt. Vergeet niet dat een telefoon altijd op bepaalde manieren kan worden getraceerd.
 

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
201
Reaction score
65
Points
28
Ik heb die app gezien, ik zal me erin verdiepen. Ik stel me voor dat als iemand dead drops zou maken, hij een telefoon zou hebben voor GPS-coördinaten en een voor zaken. Telefoons waarvan je de batterij eruit kunt halen of in een zak van Faraday kunt stoppen.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Dit is een interessant concept
 
Top