Welk medicijn is het beste om te slapen

RandomViewer

Don't buy from me
New Member
Language
🇮🇹
Joined
Oct 8, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Ik kan al dagen niet meer dan twee uur slapen en ik word al wakker. Denk je dat ketamine zou helpen en hoe moet ik het innemen?
Ik heb al wat Xanax besteld bij een verkoper hier en ik ben ook bereid om bij andere verkopers te kopen die contact met me opnemen. Grezie.
P.S. Ik moet eerst wat geld in mijn portemonnee laden en dan ben ik klaar om te kopen.
 

Carlz

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 7, 2023
Messages
34
Reaction score
6
Points
8
Ketamine is gewoon een pijnstiller en een verdovingsmiddel, terwijl alprazolam een kalmerend, ontspannend en slaapmiddel is.
 

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
463
Reaction score
236
Points
43
Deals
1
Zopiclone 👌
 

Amfetamin

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Oct 15, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Zeker zopiclone!
Ik heb het jaren gehad, meestal 15 mg per nacht, maar een paar maanden geleden had ik een goede dokter die me 22,5 mg per nacht gaf, en het is het enige slaapmiddel dat nooit is gestopt met werken voor mij door de jaren heen. En ik kreeg altijd een kleine muscarine buzz, bij wijze van spreken. Waardoor ik rustig genoeg werd om te slapen.

Ik heb het nu over periodes zonder, of met weinig, drugs. Dus dit is misschien niet super wetenschappelijk, maar ik weet dat ze minstens een paar maanden dagelijks werken en dat kan ik van geen enkele bensodiazepine zeggen als je je dosis niet verhoogt.
 

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Mar 31, 2024
Messages
89
Reaction score
72
Points
18
Deals
18
xanax is nuttig op de korte termijn, maar je bouwt snel een tolerantie op en het zal niet voor altijd werken als het aanvankelijk voor je werkt. Ambien is hetzelfde. Ik wissel ze soms af of gebruik ze door elkaar. Ik slaap niet goed en zelfs dat werkt vaak niet, maar het is het beste dat ik tot nu toe heb gevonden. Nogmaals, elke nacht hetzelfde werkt na een tijdje niet meer. Zoek minstens 2 dingen die voor jou werken en wissel ze af, misschien 1 voor een week en gebruik dan de andere voor een week. Zorg er alleen voor dat het niet dezelfde klasse is, zoals 2 benzo's, xanax en valium voor bijvoorbeeld ...... De xanax zal je waarschijnlijk een tijdje helpen, maar als je dat tweede middel niet vindt om mee af te wisselen, ben je weer terug bij af en heb je alleen maar een opgekropte benzo gewoonte en dat is klote, want die ontwenningsverschijnselen zijn niet cool.
 

Paracelsus

Addictionist
Joined
Nov 23, 2021
Messages
216
Reaction score
223
Points
43
Ketamine wordt soms gebruikt in klinische settings voor de behandeling van resistente depressie, maar het wordt meestal niet voorgeschreven als slaapmiddel. Het is een dissociatief verdovingsmiddel en hoewel het in sommige gevallen off-label wordt gebruikt voor geestelijke gezondheidsproblemen (onder strikt medisch toezicht), kan het bij onjuist gebruik een reeks bijwerkingen veroorzaken, zoals vervormde waarnemingen en dissociatie, agitatie en verwarring, en zelfs verergering van slapeloosheid als de effecten te snel uitgewerkt zijn of de normale slaaparchitectuur verstoren.

Xanax is een benzodiazepine, dat vaak wordt voorgeschreven bij angst- of paniekstoornissen, maar het is niet ideaal voor slaapmanagement op de lange termijn vanwege:
hoog verslavingspotentieel, tolerantie en ernstige ontwenning, en kalmerende bijwerkingen - hoewel het je in eerste instantie kan helpen in slaap te vallen, kan Xanax de natuurlijke slaapcyclus verstoren, vooral de diepe, herstellende fases van de slaap.

Omdat je al een paar dagen kampt met ernstige slapeloosheid, is het belangrijk om naar een zorgverlener te gaan om mogelijke onderliggende oorzaken vast te stellen en de juiste behandeling te krijgen. Slapeloosheid kan te maken hebben met angst, depressie, stress, slechte slaaphygiëne of zelfs onderliggende medische aandoeningen.

In de tussentijd zijn er veiligere alternatieven die kunnen helpen:
  • Niet-benzodiazepine slaapmiddelen: Zolpidem (Ambien), Eszopiclone (Lunesta), of Zaleplon (Sonata).
  • Diphenhydramine (Benadryl, Unisom SleepGels): Dit is een antihistaminicum met kalmerende effecten.25-50 mg voor het slapen gaan. Kan slaperigheid veroorzaken de volgende dag ("kater" effect) en tolerantie bij langdurig gebruik.
  • Melatonine supplementen: Een natuurlijk hormoon dat de slaap-waakcycli reguleert. Het is over het algemeen veilig bij kortdurend gebruik.
  • Kruidensupplementen: Valeriaanwortel, Kamille, etc.
  • Cognitieve gedragstherapie voor slapeloosheid (CBT-I): Dit is een zeer effectieve, niet-medicamenteuze benadering van slapeloosheid die helpt bij het veranderen van de gedachtepatronen en gedragingen die bijdragen aan slaapproblemen.
  • Slaaphygiëne: Stel een regelmatig slaapschema op, beperk schermtijd voor het slapengaan en creëer een rustgevende routine voor het slapengaan.
 

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Mar 31, 2024
Messages
89
Reaction score
72
Points
18
Deals
18
Iets wat ik zou willen toevoegen aan wat Paracelsus opnoemde, iets wat ik nuttig vind omdat mijn ambien na verloop van tijd niet meer effectief werkt, en voor sommige mensen rare dingen zoals slaapwandelen, autorijden, winkelen, en andere dingen kunnen voorkomen bij grotere doses, sommige mensen bij elke dosis, is het drinken van wat Montmorency-kersensap. Ik koop het merk Indian Summer omdat het maar een deel concentraat is, sommige merken zijn 100% concentraat en je moet het juiste mengsel vinden. Waarom Montmorency kersensap?

Montmorency-kersensap smaakt heerlijk en het bevat ook van nature voorkomende melatonine (ongeveer 0,013 mg per gram) en tryptofaan, je weet wel, dat spul dat in kalkoen zit en waarvan iedereen altijd zegt dat het slaperig maakt, tryptofaan wordt door ons lichaam gebruikt om zowel seratonine als melatonine aan te maken. Misschien zit het tussen mijn oren, maar ik heb het gevoel dat het me helpt, hoewel melatonine dat zelf niet doet, en ik gebruik het bij het maken van cannabis gummies, wat volgens mij ook helpt bij het slapen. Maar let op, kijk uit voor goedkope sappen met toegevoegde suikers, dat is een negatief effect. Het concentraat zal dit verminderen en je hebt er niet veel van nodig als je de toegevoegde suikers wilt vermijden vanwege de zure smaak en natuurlijk moeten ze tegenwoordig overal suiker in stoppen.

Allergieën zijn ook een probleem, zorg ervoor dat je niet allergisch bent, ik ken veel mensen die nog nooit van deze kersen hebben gehoord en ze dus ook nooit hebben gehad en geen idee hebben over mogelijke allergieën. Dan heb je nog mogelijke interacties met dezelfde medicijnen die een wisselwerking met melatonine kunnen hebben, aangezien er meer melatonine in montmorency kersen zit dan in welke andere kers dan ook. Enkele interacties zijn antistollingsmiddelen, anti-epileptica, diabetesmedicijnen, medicijnen tegen hoge bloeddruk, immunosuppressiva en cafeïne. De meeste mensen drinken geen cafeïne bij hun melatonine omdat ze proberen te slapen, maar onthoud dat sommige dingen zoals thee van nature cafeïne bevatten. Als je thee drinkt om je melatonine in te nemen, kan de cafeïne het vermogen van het lichaam om melatonine te absorberen blokkeren en leiden tot een ophoping van melatonine. Supplementen zijn niet gereguleerd zoals veel medicijnen en er is ontdekt dat sommige supplementen seratonine bevatten en een ophoping van serotonine kan leiden tot het serotoninesyndroom. Allemaal goede dingen om naar te kijken voordat je iets als melatonine neemt of kersensap drinkt, dat het van nature bevat.
 

whatshappening

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 15, 2023
Messages
28
Reaction score
16
Points
3
Iets dat wordt gebruikt om slapeloosheid te behandelen.
 

Anomaly89

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Apr 2, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Trazodon werk ook (25-50 mg)
 

Paracelsus

Addictionist
Joined
Nov 23, 2021
Messages
216
Reaction score
223
Points
43
Trazodon is in de eerste plaats een antidepressivum, maar het wordt ook gebruikt als slaapmiddel vanwege de kalmerende effecten. Dat is waar. Maar er zijn redenen waarom ik dit niet heb genoemd. Naar mijn mening kun je deze stof beter in de tweede rij zetten, als de eerste rij inefficiënt is. In sommige situaties is het niet nodig om met het krachtigste middel te beginnen als het probleem kan worden opgelost met iets dat een zachter en gerichter effect heeft.

Trazodon verhoogt de beschikbaarheid van serotonine door de heropname ervan bij synapsen te remmen, waardoor er meer serotonine actief kan zijn in de hersenen. Daarnaast blokkeert het bepaalde serotoninereceptoren (5-HT2A en 5-HT2C), waarvan wordt aangenomen dat het helpt bij stemmingsverbetering en angstreductie, terwijl het ook bijdraagt aan de slaapverwekkende eigenschappen. Het blokkeren van deze receptoren kan ook een aantal bijwerkingen verminderen die vaak voorkomen bij andere serotonineverhogende medicijnen, zoals seksuele disfunctie of agitatie.

De kalmerende effecten van trazodon worden voornamelijk toegeschreven aan de werking op histamine H1-receptoren en alfa-1 adrenerge receptoren. Het blokkeren van histaminereceptoren veroorzaakt slaperigheid, terwijl het blokkeren van alfa-1 adrenerge receptoren kan leiden tot een lagere bloeddruk en verdere sedatie, waardoor trazodon nuttig is als slaapmiddel voor patiënten met slapeloosheid.

Het wordt voorgeschreven bij slapeloosheid, vooral in lagere doses. Bij hogere doseringen zijn de antidepressieve effecten meer uitgesproken, waardoor het nuttig is voor de behandeling van angststoornissen of zelfs depressieve stoornissen.
 

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Mar 31, 2024
Messages
89
Reaction score
72
Points
18
Deals
18
Er is nog een ander middel dat in dezelfde klasse valt als Trazadone en dat soms door artsen wordt voorgeschreven voor slapeloosheid, genaamd Remeron of mirtazipine. Het is vrij sterk als ik het goed begrijp, maar het kan iemand zeker in slaap brengen als niets anders heeft gewerkt.
 

middlemaneu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 25, 2023
Messages
59
Reaction score
37
Points
18
Een paar maanden geleden heb ik een lange opmerking gemaakt over een aantal niet-gebruikelijke slaapmiddelen die geen benzo's zijn. Misschien vind je interessante tips. See /threads/suggest-me-a-downer.10724/post-58614
 
Top