Question Vraag over de stabiliteit op lange termijn van Mephedrone en andere Cathinonen

Ksalos

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 17, 2024
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Dit artikel suggereert dat Mephedrone en andere Cathinonen onstabiel zijn in bepaalde oplossingen (MeOH, ACN).

Heeft iemand betrouwbare informatie over de stabiliteit op lange termijn van mephedrone en andere cathinonen buiten de oplossing?

Wat kan er gedaan worden naast koele, droge, luchtdichte en tegen licht beschermde opslag om de langste stabiliteit te garanderen?
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
358
Points
63
gebruik droogmiddelen. bewaar die kleine zakjes silicagel en doe ze bij je spul. ik heb dit nog nooit met mephedrone gedaan, maar het werkt wel bij paddo's lol

gekleurd of ondoorzichtig glas kan het meer beschermen tegen licht dan gewoon glas. misschien amber glas proberen? het is speciaal gemaakt om dingen te beschermen tegen blootstelling aan licht :3

Ik zou me niet te veel zorgen maken, zolang je de standaard maatregelen neemt moet het goed zijn. afaik mephedrone is relatief stabiel
 

Ksalos

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 17, 2024
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Sorry dat ik zo aandring, maar ik vond deze thread die suggereert dat Mephedrone afbraak zou kunnen ondergaan zoals Methylone en Methcathione:

Ik heb niet genoeg scheikundige kennis om de punten zelf betrouwbaar te beoordelen.

De stabiliteit op lange termijn is voor mij echt een belangrijk punt, omdat ik mijn chems graag verzamel en ze meestal niet vaak neem.

Ik zou graag een grote hoeveelheid Mephedrone op lange termijn willen bewaren (mogelijk meer dan 10 jaar) en het zou echt slecht zijn als ik zou eindigen met een hoop nutteloze rotzooi.
 
Last edited:

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
358
Points
63
Ik heb het bericht dat u stuurde gelezen! Hier zijn enkele nuttige antwoorden:

"Anderen hebben gesuggereerd dat mephedrone verzegeld in een luchtdichte zipzak (mijn suggestie is gebruik twee zakken en knijp alle lucht er beide keren uit) twee jaar bewaard kan worden (Mona Lisa's Post) zonder verlies van potentie. Bewaar het in een luchtdichte, vochtvrije omgeving."

"Ik heb onlangs een partij methylone van 4 jaar oud opgemaakt en het was nog net zo goed als toen ik het voor het eerst kocht. Bewaard in een dun ziplock bij kamertemperatuur in het donker en droog."

"Er is iemand met verstand van chemie op een ander vrij bekend forum die suggereert dat zowel mephedrone als methylone redelijk stabiel zouden moeten zijn, aangezien het allebei bk-ketonen zijn, hoewel dit slechts giswerk is. Hij zei: "De meeste fenethylamines zijn lang houdbaar als ze op een droge, donkere plaats worden bewaard (zoals jaren!)"...maar wie weet. Ik heb echter gevonden methylone meer dan twee jaar oud nog steeds effectief die alleen werd bewaard in een verzegelde plastic zak op kamertemperatuur, maar uit het licht. Ze heeft echter een lichte verslechtering van de werkzaamheid opgemerkt bij sommige oude neodrone en sterke drank van de eerste generatie die dateren van begin 2007, wat zou kunnen duiden op enige afbraak van mephedrone (hun belangrijkste vermeende mysterieuze ingrediënt) ...".

Als het 2-4 jaar kan overleven in een verdomde ziploc zak (ik een van de reacties zei methylone, maar ik denk niet dat meph zou veel sneller afbreken), ik denk dat je prima zit als je het in een luchtdichte amber glazen pot en gooi er wat silicagel pakketten in. Bewaar het op een koele plaats met zeer weinig licht ofc.
 
Top