GRONDSTOFFEN / P2NP / 2B4M / LABAPPARATUUR MET FOTO'S

Constantylious777

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
117
Deals
64
E-mail : [email protected]
Telegram +48 730 569 237
Telegram +48 730 569 237
Whatsapp +48 730 569 237
SESSION : 05df469c3362374d946ae52e839400cd14f99800fccf43bac613b592650e1d7f37
DRAAD : CONSTANTYLIOUS777

LABAPPARATUUR MET FOTO'S OP LAAGSTE PUNT VAN DIT BERICHT

2-Broom-4-methylpropiofenon
50G 49EURO
100G 85EURO
250G 120EURO
500G 170EURO
1KG 240EURO

P2NP
100G 85EURO
250G 140EURO
500G 270EURO
1KG 290EURO

METHYLAMINE 40% OPLOSSING IN WATER
1L 40EURO
5L 190EURO

2-BROOM-3'-CHLOORPROPIOFENON
1000ML = 1500G
1KG = 1,5L

50G 49EURO
100G 85EURO
250G 120EURO
500G 170EURO
1KG 240EURO

NATRIUMBOROHYDRIDE NABH4
100G 25EURO
250G 120EURO
500G 220EURO
1000G 360EURO

KWIK II CHLORIDE
100G 60EURO
250G 120EURO
500G 210EURO
1000G 340EURO

Onze gebruiksvoorwaarden

Door het plaatsen van een bestelling, verklaart de Klant dat de gegevens die tijdens het indienen ervan zijn verstrekt, voldoende en actueel zijn om de gegeven bestelling uit te voeren.
Door een bestelling te plaatsen, verklaart de klant dat hij de wettelijke bevoegdheid heeft om een contract af te sluiten. De klant kan geen enkele garantie of verplichting namens de leverancier, d.w.z. Constantylious777, de licentiegever of de fabrikant van het product accepteren zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de leverancier.
Wijzigingen in deze voorwaarden zijn en worden niet van toepassing zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de klant en het bedrijf Constantylious777.
Het bedrijf Constantylious777 behoudt zich het recht voor om de prijzen van producten en alle productdocumenten zonder voorafgaande kennisgeving te wijzigen. Al het bovenstaande vormt geen aanbod om producten te verkopen.
De verantwoordelijkheid van Constantylious777 ten opzichte van de klant voor het schenden van een van de voorwaarden in dit contract is beperkt tot het terugbetalen van reeds betaalde producten door de koper die niet zijn ontvangen of geretourneerd binnen de overeengekomen tijd en voorwaarde. Constantylious777 is niet aansprakelijk voor enige andere schade of verlies.
Eventuele fouten van de afnemer kunnen worden gecorrigeerd zonder enige aansprakelijkheid van de verkoper. Indien ik een fout aantref in de door mij bestelde producten, neem ik zo spoedig mogelijk contact met u op.
Klanten die onze producten willen doorverkopen aan derden moeten ervoor zorgen dat er een geautoriseerde eindgebruiker is. Het bedrijf Constantylious777 promoot geen misbruik van producten onder welke omstandigheid dan ook. Geloven of vermoeden dat het gekochte product, hoewel het een legaal product is, zal worden gebruikt om een criminele daad te plegen of zal worden gebruikt voor het mengen en/of distribueren en creëren van illegale componenten, is in strijd met de wet. Als u vermoedt dat een van de producten is bedoeld voor onwettig gebruik en/of regelgeving, zal de bestelling worden geannuleerd en het ontvangen geld worden geretourneerd.
Het bedrijf Constantylious777 accepteert retourzendingen van producten die zonder wijzigingen zijn teruggestuurd - het gaat hier om chemische reagentia en laboratoriumapparatuur.
Het bedrijf Constantylious777 is niet verantwoordelijk voor zendingen die worden vastgehouden of vertraagd als gevolg van acties van douane-instanties of andere autoriteiten, en ruilt of retourneert dergelijke bestellingen niet.
Het bedrijf Constantylious777 garandeert niet dat de producten die ik aanbied legaal zijn onder de wet van de klant. De aankoop van een product kan illegaal zijn voor sommige mensen, organisaties, bedrijven en andere entiteiten in sommige landen of regio's. Bij het kopen van producten van buiten Polen is de klant verantwoordelijk voor de naleving van de wetten in zijn eigen land en plaatst hij de bestelling op eigen risico. Als een deel van de wensen van de winkel ongeldig wordt verklaard door een rechtspersoon of instantie buiten Polen, zal de ongeldigheid geen invloed hebben op de voorwaarden van Constantylious777, die van kracht blijven.
Het bedrijf Constantylious777 is niet verantwoordelijk voor enige directe of indirecte schade als gevolg van onjuist en ondeskundig gebruik van de producten gekocht bij dit bedrijf. De producten worden alleen verkocht voor onderzoeks- en ontwikkelingsdoeleinden, het zijn geen producten bedoeld voor het testen op dieren of mensen. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om de legaliteit van het opslaan en importeren van producten in zijn land of regio te bepalen.
Alle aankopen worden gedaan op eigen risico van de klant, er worden geen terugbetalingen gedaan voor:
a) onjuist geplaatste bestellingen, inclusief het onjuiste afleveradres
b) onvoldoende controle van de legaliteit van de producten in het land van de klant.
De informatie die Constantylious777 verstrekt is niet bedoeld ter vervanging van het commentaar of advies van een arts of andere professional uit de gezondheidszorg. Het bedrijf Constantylious777 doet er alles aan om ervoor te zorgen dat de informatie op de website zo nauwkeurig mogelijk is, maar is niet verantwoordelijk voor onjuistheden.
Het bedrijf Constantylious777 informeert dat de producten uitsluitend bestemd zijn en verkocht worden voor onderzoeks- en ontwikkelingsdoeleinden. Producten verkocht door het bedrijf Constantylious777 zijn niet bedoeld voor gebruik door mensen, dieren, voor de productie van cosmetica of geneesmiddelen.
Door een bestelling te plaatsen bij een winkel die Constantylious777 laadt, d.w.z. ''elke website waarop wij adverteren'', accepteert u en verklaart u dat u alle voorwaarden begrijpt.
Door producten te kopen bij Constantylious777 bevestigt u dat u beschikt over de juiste apparatuur en de vaardigheden om gevaarlijke materialen te gebruiken. U verklaart ook dat u deelneemt aan onderzoek waarbij u de producten van Constantylious777 alleen voor onderzoeksdoeleinden gebruikt en dat u op de hoogte bent van de regels voor het hanteren en opslaan van gevaarlijke stoffen.
Door het plaatsen van een bestelling bij Constantylious777, bevestigt en gaat de klant ermee akkoord dat hij het gebruik en de mogelijke risico's verbonden aan de in dit bedrijf gekochte producten regelt. De klant draagt de volledige verantwoordelijkheid voor het gebruik van de bij Constantylious777 aangekochte producten.
Elke bestelling geplaatst voor 10.30 uur (GTM + 01: 00) wordt binnen 48-72 uur verzonden. Een bestelling geplaatst na 10:00 uur wordt binnen 48-96 uur verzonden. Constantylious777 heeft altijd een verzendbevestiging voor elke zending. Constantylious777 is niet verantwoordelijk voor pakketten die verloren, beschadigd of vertraagd zijn door Poczta Polska of een andere vervoerder die de levering van een bestelling afhandelt en verplicht is de goederen/het pakket af te leveren, tenzij schriftelijk anders aangegeven voorafgaand aan het plaatsen van de bestelling. Constantylious777 draagt geen verantwoordelijkheid voor het niet beschikbaar zijn van goederen van postmedewerkers of koeriersbedrijven als gevolg van onjuiste informatie die de levering van producten uit lokale magazijnen zal belemmeren of kan belemmeren als gevolg van de eis van een handtekening of / en identificatie. Als je vragen hebt over verzending of verzendverzekering, neem dan contact met me op voordat je bestelt. Als je je goederen tijdens het transport wilt verzekeren, informeer me dan voordat je bestelt.
Elke klant gaat ermee akkoord, bevestigt en begrijpt dat de producten verkocht door Constantylious777 niet kunnen worden gebruikt voor de productie van voedsel, medicijnen of cosmetica, medische hulpmiddelen of apparatuur, voedseladditieven, huishoudchemicaliën of explosieven. De producten zijn niet bedoeld voor menselijke of dierlijke consumptie. Deze producten kunnen huidirritatie en huidsensibilisatie veroorzaken. Producten kunnen schadelijk zijn als ze worden ingeslikt. Alle producten verkocht door Constantylious777 zijn uitsluitend bedoeld voor onderzoek en ontwikkeling.

Wij verzenden alleen naar Europa
DPD tot 30kg Europa 30 euro

E-mail : [email protected]
Signaal +48 730 569 237
Telegram +48 730 569 237
Whatsapp +48 730 569 237

Hoe te bestellen
Stuur ons gewoon plaintext info door het formaat hieronder op ons e-mailadres en / of Wickr
Bedrag:
Naam en Achternaam:
Straat en huisnummer:
Postcode en Stad:
Land:

Dan sturen we je BTC of XMR adres om te betalen.
Na betaling moet je ons TXID van je BTC of XMR betaling sturen.
Aan het einde krijg je bericht dat je bestelling is geaccepteerd en binnenkort wordt verzonden.
Je bestelling wordt binnen 24-72 uur verzonden.

Last edited by a moderator:

Precursor-supplier

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
42
Deals
5
Deze producten zijn geweldig

MethylAminoNH3

Don't buy from me
Resident
Reaction score
3
Ik heb u net een e-mail gestuurd. Ik weet dat de prijs hier staat. Maar lees mijn e-mail alstublieft. Onze samenwerking zal zeer winstgevend zijn, dus negeer het alstublieft niet vanwege de lage prijs. Ik wil hier niet te veel zeggen.

JL98

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Iemand die hier zaken doet en kan bevestigen dat ze legitiem zijn?

Guigui

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Hallo, verkoopt u P2NP? En tegen welke prijs? Ik ben ook geïnteresseerd in kwikchloride.
Hartelijk dank en prettige feestdagen
Guigui

ReneeChem

Don't buy from me
Resident
Reaction score
0
Deals
2
Ik heb je een privébericht gestuurd, dus kijk er alsjeblieft naar, en ik wens je een gelukkig nieuwjaar!

Johnson212

Don't buy from me
Resident
Reaction score
1
Ik ben op zoek naar methylamine in water. Heb je dat?

needchems

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
op zoek naar o-toluidine CAS 95-53-4 verzonden naar VS. iemand een idee?

spongebomb

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Reaction score
5
Ik heb vorige week een eerste bestelling gedaan (voor wat testen), maar ik heb nog geen tracking ontvangen, misschien is het druk.
Ik geef een update als het aangekomen is.
Eerste indruk was vriendelijk

ancelotti

Don't buy from me
Member
Language
🇳🇱
Reaction score
0