Methanol is op maar A-olie is over

drshaman

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 29, 2024
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
Vriendin heeft een paar flessen A-olie, maar we hebben geen methylalcohol meer die we gebruiken om te mengen met olie en dan aanzuren met zwavelzuur om een geweldig product te krijgen.
Nu hebben we geen Metyl meer en sommige mensen zeiden dat etylalcohol 96% en 4% water ook werkt, maar ik weet het niet zeker.
Wat denken jullie, wat is het beste om te doen, misschien kan ik isopropanol industriële kwaliteit vinden, aceton 99%, maar wat denken jullie dat het beste is om te doen.
Tnx voor antwoorden,
 

ActionAyi

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Jun 20, 2023
Messages
14
Reaction score
7
Points
3
Zeker ceton omdat het veel sneller droogt en minder gezondheidsrisico's met zich meebrengt en je zult merken dat het resultaat beter is.
Isopropanol heeft naar mijn mening een te sterke ziekenhuisgeur en een te hoge viscositeit.

Maar wat heb je aan water ? Vermijd het zoveel mogelijk
 

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 29, 2023
Messages
49
Reaction score
21
Points
8
Verkoop je amfetamine als pasta? Of droog?
Ja, je kunt ethanol 96% gebruiken als je het nat verkoopt....
als je het droog verkoopt, en droogt met centrifuge: gebruik dan geen ethanol, want een deel van je amfetamine lost op in de 4% water.
Ik heb nooit aceton gebruikt voor amfetaminesulfaat, alleen voor amfetamine hcl.
Ik heb ipa ook nooit gebruikt voor amfetamine....
 

drshaman

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 29, 2024
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
Ja, het is nat, dat is de prijs hier, dat spul verkopen, dus ethanol zo duidelijk mogelijk is de beste optie denk ik, dus nog een vraag over het hele proces.
Ik was aan het kijken hoe ze pasta maakten, dat is net een helse keuken, sommigen verbranden zich door het zuur, sommige ph gaan onder de 5, ze maken het op het oog zoals oma, toen ik ph papier gebruikte zag ik dat het fout was, ik denk dat het belangrijkste is hoe je het ongeluk in de oplossing van olie en alcohol laat vallen, ze mengen 1:1.5 verhouding olie en alcohol en dan laten ze zuur uit een fles van een liter zwavelzuur vallen zoals 4/5 eetlepel en dan begint de reactie die violet is zoals je water op een hete plaat met olie legt.
Voor mij is dat verkeerd maar ze zeiden dat ze dat geleerd hadden.
.
 

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 29, 2023
Messages
49
Reaction score
21
Points
8
Ja, het is een helse keuken op die manier, je kunt een paar dingen doen om dat te voorkomen, de eerste is: zet je ethanol/methanol in een koelkast zodat het min 24 graden is, de tweede is verdun je zuur.
Voor ph kan ik alleen maar zeggen, beter te veel meten... dan te weinig...
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Ik ben niet bekend met a-oil en ik heb nog nooit amfetamine te koop gezien, maar ik weet dat methanol soms het methyleringsmiddel is in sommige synthetische. Ik weet niet waar je bent, maar heet gas droger is methanol en ik destilleer methanol uit ruitensproeiervloeistof en ik zie spul bij autowinkels dat methanol is of een mengsel dat kan worden gedestilleerd tot concentraat. Yall trying to make ethamphetamine🤔 now I have to see if that is even a thing edit; Ethylamphetamine produced effects similar to amphetamine and methamphetamine, though it is of weaker potency.[citation needed] At equipotent dosage, ethylamphetamine is subjectively less euphorigenic.[citation needed]
 

ActionAyi

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Jun 20, 2023
Messages
14
Reaction score
7
Points
3
Dat is een heel goede manier om aan stoffen te komen, maar in dit geval willen ze gewoon Methanol gebruiken als oplosmiddel om het sulfaat uit te zouten.
 

drshaman

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 29, 2024
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
Ik heb een halve kilo van dat spul en het is klote, dus ik dacht om 100 ml olie te nemen om puur te maken en dan te mengen met deze helft om goed spul te krijgen.
Is er verschil in substantie als ik fosforzuur, zwavelzuur of een ander zuur gebruik?
 

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 29, 2023
Messages
49
Reaction score
21
Points
8
Ja, het geeft een ander product met elk soort zuur

h2so4 geeft amfetaminesulfaat
Hcl geeft amfetamine hcl
Etc etc etc...
 

drshaman

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 29, 2024
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
Wat heeft uw voorkeur?
Deze methode is volgens mij niet stimulerend zoals andere, seks = 0 praten = 0 goed slapen.
Wat kan er zo verkeerd zijn, als ik pasta kopen op andere plaatsen die pasta is crasy ik heb kracht om te werken, denken, seks de hele nacht etc etc.. Maar deze amph geeft me alleen wakker in de ochtend en niet veel meer!
 

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 29, 2023
Messages
49
Reaction score
21
Points
8
Heb je geprobeerd om de pasta weer tot olie te maken? En opnieuw kristalliseren met methanol en h2so4? Misschien is je pasta versneden met veel cafeïne...
 

drshaman

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 29, 2024
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
Nee nee, ik wil gewoon van 100 ml olie "puur" spul maken en dan deze versneden snelheid toevoegen.
Ik weet hoeveel ze gesneden en het is te veel voor mijn klanten.
Ze maken 2kg van een half nest, 500(a)800ml(Met) en voegen op het einde na verzuring 800gr coffeïne toe.

Dus ik wil gewoon pure past toevoegen in dat met coffeïne gevulde spul om het zo goed mogelijk te krijgen.
Ik heb bijvoorbeeld 700gr van die gemixte speed en 100ml olie.
Maak gewoon 100ml olie + 150ml alcohol en zuur dat aan, dan nadat ik de juiste PH heb zet ik het in de koelkast en in de ochtend voeg ik dat allemaal toe aan dit gesneden spul.
 
Top