Russische synthese van 4MMC

Rush-Benzo

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 13, 2023
Messages
22
Reaction score
2
Points
3
Hallo. Ik heb ooit ergens op een Russisch forum een synthese gevonden waarbij 100 g bk4 werd opgelost in 500 ml benzeen / tolueen. Vervolgens werd 100 g NaOH toegevoegd aan 500 ml water en werden de twee vloeistoffen samengevoegd. Vervolgens werd 200 ml methylamine 40% in water toegevoegd en het geheel werd 2 uur gekookt.

Wat was het doel van het toevoegen van extra water met NaOH? Na 2 uur werden de lagen gescheiden en direct aangezuurd zonder de organische laag te wassen, dus ik begrijp dat het extra water en NaOH dienden om de olielaag te enten ja?

Dit roept bij mij een heel belangrijke vraag op, waar ik graag een antwoord op wil.

Kan ik het op een andere manier doen? Bijv. Ik geef 100g BK4 aan 500ml Tolueen, achtereenvolgens 200ml M40 en verwarm het geheel al roerend gedurende 2u.

Na 2 uur, na het overgieten van het geheel in een groter vat en het toevoegen van 100g NaOH in 500ml water om alle oplossing van de vorige stap uit te spoelen, zal het geheel eruit komen zoals in het originele recept?

Voeg je de NaOH-oplossing in water alleen toe aan de tolueenlaag of ook aan het bifasische mengsel uit stap 1?

Ik kijk niet naar hen als een autoriteit niet minder ik was nieuwsgierig naar de eenvoud en het principe van deze methode.
 

Ecko6ap

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Jan 4, 2023
Messages
34
Reaction score
17
Points
8
In rusland wordt meer mephedrone gebrouwen dan waar ook ter wereld, dus ze weten veel over mephedrone.
Je hoeft de loogoplossing niet aan het begin toe te voegen.
Doe het als volgt:
neem 500 ml benzeen, los daar 100 g bq-4 in op. voeg daar 200 ml methylamine 40% aan toe. de reactie moet plaatsvinden bij een temperatuur van 50-60 graden gedurende 4 uur.
daarna spoel je met koud gedestilleerd water 1 op 1. Je kunt zuiveringszout oplossen in water in een hoeveelheid van 50 g per 1 liter.
meerdere keren wassen om de geur van methylamine te verminderen. daarna voorzichtig zuur maken tot een neutrale omgeving.
uitknijpen, spoelen met ijskoude aceton en drogen.
mephedrone is klaar!
 
View previous replies…

mocnykutas

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 16, 2023
Messages
168
Reaction score
106
Points
28
benzen is toxik alleen idioot gemaakt op het er gebruiken omdat andere is illigal en cant gebruik dcm of nmp
 

Ecko6ap

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Jan 4, 2023
Messages
34
Reaction score
17
Points
8
de persoon aan wie ik het recept schreef, vroeg specifiek naar de synthese met benzeen. je kunt dichloormethaan gebruiken, nmp. met andere oplosmiddelen, andere reactietijd en temperatuur. Ik gebruik altijd dhm.
 

Rush-Benzo

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 13, 2023
Messages
22
Reaction score
2
Points
3
Bedankt voor je antwoord. Ik vroeg me alleen af waarom ze nog steeds een 20% NaOH-oplossing in water toevoegen aan het mengsel van bk4, m40 en benzeen met een gelijk volume benzeen.

Je hebt het over 50g NaOH in 1L water, ze geven 200g per 1L. Wat verandert dit of wat win ik ermee?

Als ik spoel met de NaOH-oplossing heb ik alleen de benzeenlaag of de hele oplossing voordat ik de lagen scheid?
 

Rush-Benzo

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 13, 2023
Messages
22
Reaction score
2
Points
3
Was ik met koud water het hele ding of de afgescheiden bovenste olielaag?
 

Ecko6ap

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Jan 4, 2023
Messages
34
Reaction score
17
Points
8
was alleen de resulterende olie.
 

mocnykutas

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 16, 2023
Messages
168
Reaction score
106
Points
28
Lab apvp en mmc
Dcm/NMP / dsmo/ethylacetaat het beste voor gemaakt mmc
 

Attachments

  • NwBm9LZctv.jpeg
    NwBm9LZctv.jpeg
    399.4 KB · Views: 208
  • zPcMFsQ3yK.jpeg
    zPcMFsQ3yK.jpeg
    803.8 KB · Views: 193
  • 8ThVrdoHPu.jpeg
    8ThVrdoHPu.jpeg
    604.5 KB · Views: 189
  • xLUs3k1VRD.jpeg
    xLUs3k1VRD.jpeg
    532 KB · Views: 192
  • Ym30leC4vU.jpeg
    Ym30leC4vU.jpeg
    567.4 KB · Views: 205

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
518
Reaction score
281
Points
63
Ik ben van plan DMF te gebruiken als oplosmiddel voor de reactie en vervolgens DCM als extractiemiddel na toevoeging van water.
 
Top