zoeken reactorverwarmingsmantel EU voorraad

weknowwegood

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 27, 2023
Messages
8
Reaction score
2
Points
3
hi,
we zijn op zoek naar de glazen reactor wat is in voorraad eu .
we willen contant betalen met uw prive of onze prive-driver.

pls pb.

beste wensen
 

blackburn

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 18, 2022
Messages
103
Reaction score
48
Points
28
Ik heb een man in Spanje, die een kantoor heeft met laboratoriumbenodigdheden, veel reactoren, wat zoek je?
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
298
Reaction score
245
Points
43
secondlab.eu Legitieme handelaar in gebruikte laboratoriumspullen, gevestigd in de buurt van Frankfurt. Ze hebben altijd reactoren en grote rotovaps, schrijf ze gewoon een mailtje en zeg wat je nodig hebt. Ze stellen geen domme vragen en je kunt naar hun magazijn gaan en alles ophalen en contant betalen, geen probleem. Aardige jongens. Gedraag je niet als een paranoïde crimineel, reactoren zijn zo legaal als het maar kan, net als alle andere labapparatuur met uitzondering van pillenpersen. Ze hebben ook erg goede prijzen voor het grote spul, omdat niet veel mensen het willen hebben. Niemand wil bijvoorbeeld een 50 liter rotovap, iedereen wil een 5 liter. Dus je krijgt een gebruikte 50 liter voor hetzelfde geld als een 5 liter. Het beste zou zijn als je een afspraak maakt en gewoon op bezoek gaat, ze hebben alles wat je nodig hebt en meer, serieus. Dan zeg je gewoon dit en dit en dat, inpakken, betalen en tot de volgende keer. Het is alleen verdacht als jij het zo maakt. Makkelijk.
 
Top