Deontologie van de verkoper

Wario

Don't buy from me
Resident
Reaction score
32
Hallo allemaal, ik hoop dat iedereen veilig is,

Ik heb deze post gemaakt om iedereen te vertellen hoe ik denk over de verkoop van harddrugs,
U verkoopt een product en het is uw verantwoordelijkheid als iemand sterft aan een laced en / of slechte kwaliteit product de meeste synthese post geven u zuivering / kristallisatie en smeltpunt inzicht dat je moet doen, het is uw keuze om te mengen drug voor uw eigen consomption, maar niet van de koper.

Het is jouw keuze om drugs te verkopen dus doe het alsjeblieft op een meer ethische en zuivere manier, we moeten drugs verkopen op een zo medisch mogelijke manier.
Het is geen spelletje en als iemand sterft aan een puur product is dat niet jouw schuld, maar als iemand sterft of een medisch probleem heeft omdat jij (of de mensen boven je) een product met een lacune hebt gemaakt, is dat 100% jouw schuld.

Onnodig te zeggen dat er nu overal in Europa getest wordt op illegale drugs.

Deontologie als verkoper is geen pluspunt, het is het meest basale zoals in elke andere baan, het is de enige manier om misschien ooit een einde te maken aan de oorlog tegen drugs.

Vrede ❤

Paracelsus

Addictionist
Reaction score
233
Mooie en absoluut correcte woorden. Ik steun het!

xile

Don't buy from me
Resident
Reaction score
53
Het is 100% mijn mening om de klant precies te verkopen voor wat hij betaalt. Ik was lang genoeg verslaafd aan corrupte stoffen en het mengsel doet mijn lichaam extreem veel pijn. Ik heb ook lang genoeg geprobeerd om mijn vrienden van dit spul af te houden. Maar uiteindelijk probeer ik de echte verslaafden echt goed spul te verkopen en de nieuwkomers te waarschuwen voor het risico en ze ervan af te helpen. Onbekende, onbekende stoffen zijn echt gevaarlijk voor ieders lichaam. Met duidelijke substanties kun je je informeren voordat je gebruikt, maar met mixen weet je het nooit.