"Legale" analogen verkopen in de VS?

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
201
Reaction score
65
Points
28
Ik vraag me af of iemand een paar dingen voor me kan ophelderen.

Ten eerste dacht ik dat de analoge wet van toepassing was op schema 2 drugs en hoger, maar niet op schema 3 of lager. Dus stel dat iemand online een drug verkoopt, bijvoorbeeld een ketamine- of benzodiazepineanaloog, maar met het duidelijk bull caveat "niet voor menselijke consumptie" of iets vergelijkbaars als mephedrone, dat wordt verkocht als plantenvoeding, of het beruchte "badzout".

Waar kan de politie je van beschuldigen? Het moet iets zijn, ze laten je niet zomaar wegkomen met "drugs verkopen" door te zeggen "niet voor menselijke consumptie" Probeer deze truc maar eens uit, de politie heeft er een hekel aan!

Niet het verkopen van iets als 3mmc, waarvan de dea al heeft gezegd dat ze het als analoog beschouwen, maar iets dat niet onder de analoge wet valt, waarvan ik dacht dat het ketamine- en benzoanalogen waren.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Waarom zouden analogen van ketamine of benzo's niet onder de analogenwet vallen?
Ik heb het even snel doorgelezen en mijn gevoel zegt het volgende;
- schema I en II analogen worden berecht alsof het schema I drugs zijn.
-schema III, IV, V, EN VI drugs zullen worden vervolgd als de drug waar ze een analoog van zijn.
 

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
201
Reaction score
65
Points
28
Ik ben geen jurist, maar het lijkt erop dat ze de analoge wet niet kunnen gebruiken als de gerelateerde drug niet op schema 1 of 2 staat.

Mijn lezing is dat als er een analoog is, van bijvoorbeeld ketamine, schema 3, zolang het op de markt wordt gebracht als "niet voor menselijke consumptie" dan zit je veel meer in een grijs gebied. Misschien kunnen ze je aanklagen voor het verkopen van ongeoorloofde medicijnen, of iets dergelijks (slechts een voorbeeld, geen exacte wet).

Het lijkt erop dat er niet echt een duidelijk antwoord is op de vraag wat de staats- of federale agenten zouden kunnen doen.
 

thevines2

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 9, 2023
Messages
20
Reaction score
8
Points
3
IME, als het niet onder de federale analoge wet van 1984 valt (ik denk dat het 84 was? Ik controleer het niet dubbel rn) en als je niet midden in de verkoop zit. Ik heb rcs altijd bij de echte naam genoemd, ook al verkocht iedereen het aan Molly die zei dat het echt mdma was. Ik heb een paar vrienden laten betrappen op ethylone/bk-mdma en 4mmc, allebei voordat ze het hadden ingepland. Ze noemden het bij de juiste naam tegen de politie. Drugs op de grond gedumpt en 200+$ boete voor het plastic zakje. Ze zaten serieus en Googled bk-mdea op image search om het te vergelijken hahaha als yup dat is het cuz niet knalde op veldtest
 

thevines2

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 9, 2023
Messages
20
Reaction score
8
Points
3
Maar als je zelfs legale chems Molly of iets anders illegaals noemt, kun je daarvoor worden aangeklaagd.
 

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
201
Reaction score
65
Points
28
Absoluut dit. Verkoop nooit iets legaals als iets illegaals, lading is hetzelfde
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
141
Points
43
Okt 2015 - Ik had een partner die uiteindelijk vast kwam te zitten en mij verkocht om zijn hachje te redden. Hij liet me 28 gram 'molly' verkopen aan een undercoveragent. Het gaf een positief resultaat voor amfetaminen bij een drugstest in het veld en ik werd dus gearresteerd. Het was verpakt in een 'spice' zakje met het label wierook -niet voor menselijke consumptie- (ik dacht dat dit zou helpen om mijn onschuld te claimen). Ik heb ongeveer anderhalf jaar voor de rechter gestaan omdat ze het in het laboratorium niet konden identificeren. Ze hebben het 3 keer verkeerd geïdentificeerd. Ik was een verschijning verwijderd van het seponeren van de zaak toen ze terugkwamen en zeiden dat het Ethylone was, wat blijkbaar in de VS gepland werd vanaf juli 2015, geloof ik. Ik wist dat ik op dat moment zou worden gepakt. Mijn advocaat kon niets zeggen of doen (door de rechtbank aangesteld) - ik heb verschillende adviezen van andere advocaten ingewonnen en die zeiden in principe hetzelfde: "Je hebt een handgemeen gehad met een undercoveragent met een illegale substantie, het is een open en gesloten zaak". Dat valse gevoel van veiligheid om in het 'grijze gebied' te opereren heeft me 3 jaar in de staatsgevangenis gekost en alles wat daarbij kwam kijken. Ik had waarschijnlijk wat kunnen vechten en betere resultaten kunnen krijgen, maar tegen die tijd was ik gewoon blij dat ik het achter de rug had.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Dat is echt klote. Sorry dat het gebeurde. Wist je wat het was? Voor de rechtbank in de VS hoef je niet te weten dat iets illegaal is om ervoor gearresteerd en opgesloten te worden, maar er is nog een ander aspect en dat is opzet. Als er op het zakje stond: niet voor menselijke consumptie en er stond niets over drugs, dan had je advocaat kunnen aanvoeren dat je niet wist wat het was. Misschien. Ik ken de details niet. Het had je misschien een lagere straf of een mindere aanklacht opgeleverd. Een slim persoon zou de eerste $2000 die hij verdient opsparen en een advocaat in de arm nemen. Er bestaat zoiets als vooruitbetaalde advocaten. Je betaalt een voorschot en als er dan iets gebeurt, factureren ze je voor de uren en het indienen van dossiers, enz. Ik weet dat het overdreven klinkt, maar een door de rechtbank toegewezen advocaat wordt betaald van dezelfde rekening als de aanklager. EN de rechter. Het is specifiek niet de bedoeling dat het zo gaat, maar het is wel zo. Je toegewezen advocaat werkt voor de andere kant en hij is de laagste in de totempaal. Hij ziet deze mensen dagelijks en ze zijn er berucht tegen om hun meerderen kwaad te maken. Je moet wel een advocaat hebben. Je kunt als gedaagde niet vragen om ontdekking, een verlenging of een aantal andere dingen. Je kunt ook niet onderhandelen met de aanklager. Als de rechter besluit om je dat te laten doen, kan dat, maar je moet speciale toestemming vragen en hij is niet verplicht om je te humoriseren.
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
141
Points
43
Inderdaad, een slim persoon legt de eerste paar stapels, 1. BAIL 2. 3. Een paar jaar provisie (in het ergste geval). Weet ik wat 'de stof' was? De mensen via wie ik ging hadden oorspronkelijk 'molly' ze noemden het ook m1. Wat volgens mij methylone was. Het was een roestbruin/oranje bergkristal met een duidelijke geur. Na een tijdje hadden ze de 'tweede generatie', waarvan ze beweerden dat het nog steeds legaal was omdat het de volgende analoge in de rij was (hoewel ik wist van tikhal en wat al niet, was de hele RC-scene nogal nieuw voor me, dus ik was een beetje goedgelovig omdat er niet echt informatie te krijgen was, ik bedoel, ze hadden toen nog steeds 'wierook' in sommige winkels). Hoe dan ook, ze noemden het m2, het was lichtgeel van kleur, veel minder intens en minder lang aanhoudend dan de m1, maar nog steeds plezierig. Ze klaagden me oorspronkelijk aan voor het verhandelen van MDMA, maar na meer dan een jaar rommelen met mij en de labresultaten. Ze gingen van MDMA naar iets anders (ik ben het vergeten, een beatnikstimulans die populair was in de jaren 50), naar mephedrone, naar MDPV (badzout) en uiteindelijk ethylone toen ik werd aangeklaagd. .... TEVREDEN JANE!

Je hebt helemaal gelijk, die door de rechtbank aangestelde agenten zijn lager dan walvisstront. Ik heb er een paar gehad die me in de loop der jaren van kleine dingen hebben afgeholpen. Ik heb mijn eerste advocaat ontslagen. De man met wie ik uiteindelijk in zee ging, was waarschijnlijk nog erger. Hij deed nooit iets anders dan vanaf het begin proberen me een deal te bezorgen. Sneller omkeren - meer geld voor hen. "Het is of je pleit of je gaat naar de rechter en ik zou het je afraden omdat je eerlijk gezegd gaat verliezen" en dan dreigen met getallen. "Als je verliest kun je maximaal 10 dollar krijgen." Ik ken het spel, ze golfen allemaal samen in het weekend en maken afwegingen, en het was overduidelijk dat er tegen me gelogen werd. De second opinions waren ook niet erg hoopgevend, een paar kerels van buiten de regio, voor een paar duizend dollar, beweerden dat ze met hun pik zouden zwaaien, maar zeiden in feite dat het "moeilijk zou worden om een jury te overtuigen, ze hebben je op een slam dunk". Zij hadden ervaring met meer tastbare 'hard drugs'-zaken. Ik had het waarschijnlijk beter kunnen doen, maar ook slechter. Ik kreeg 18 maanden in de gevangenis aangeboden met 3 jaar voorwaardelijk, dat soort dingen. Ik koos voor de staatstraf zonder proeftijd. 3 jaar (2 jaar mando + verlies van licentie voor 3 jaar) Ik was vrij in 2 en een half met goodtime. Ze moeten je ook bij je straf houden, mocht je in beroep willen gaan of zo. De eikel beantwoordde nooit mijn collect calls van binnenuit.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Je slaat de spijker op zijn kop met de door de rechtbank aangestelde advocaten. Ik heb er ooit een gehad met een gedetailleerde regeling om een aanklacht kwijt te schelden en die omvatte een exacte zaak die het hof van beroep nietig verklaarde (ze klaagden me aan voor een vluchtmisdrijf, maar wat ik raakte was een bord dat eigendom was van de stad, en het stadhuis was gesloten omdat het nacht was, en volgens de wetten van deze staat had ik 24 uur om het te melden, maar ze arresteerden me 3 uur later. Als het privé-eigendom of een voertuig was geweest of als er iemand gewond was geraakt, had ik de politie moeten bellen of rechtstreeks naar het politiebureau moeten gaan. ) Ze zei: "Heb je het wel gedaan?" Niet waarvoor ze me aanklagen, nee. "Nou, ik zou gewoon aannemen wat ze je hebben aangeboden, je had voor meer kunnen worden aangeklaagd".😮😐😒
 

PseudoMicroGravity

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 28, 2023
Messages
39
Reaction score
35
Points
18
Ja, het systeem is naar de klote. Als elke beklaagde zijn rechten zou kennen en zou weigeren om afstand te doen van zijn recht op een snel proces en om een pleidooi te bepleiten, dan zouden advocaten hun werk moeten gaan doen en zouden de rechtbanken bijna tot stilstand komen. Zelfs een klein juryproces is tijdrovend en superduur! Als iedereen erop zou staan, zouden staten niet eens in staat zijn om alle wetsovertreders te vervolgen en zouden ze moeten kiezen uit de ernstigste gevallen. Ik durf te wedden dat dit alleen al zou leiden tot wetshervorming.
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
141
Points
43
Helemaal mee eens Pseudo
Het is een schande dat de meeste van deze door de rechtbank aangestelde advocaten azen op de onwetendheid en luiheid van hun cliënten. Neem gewoon de deal aan, sneller binnen, sneller buiten, sneller klaar, minder werk, meer gezichten, meer geld, dat is de naam van hun spel. Als mensen alleen maar hun "rechten" kenden en voet bij stuk hielden. Ik denk dat we alleen al op basis daarvan een wetshervorming zouden kunnen starten. In mijn omgeving hebben ze het bijna zelf gedaan, voor zover het gaat om niet-gewelddadige drugsovertreders. Overbevolking, vervroegde vrijlating, lagere straffen enz.
 

PseudoMicroGravity

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 28, 2023
Messages
39
Reaction score
35
Points
18
Ja, het enige probleem is dat iedereen het moet doen, ze hebben er momenteel geen probleem mee om iemand op te lichten die erop staat dat zijn rechten niet worden geschonden en die naar de letter van de wet op zoek is naar gerechtigheid. Het komt erop neer dat als iemand erop staat dat ze hun werk doen, ze je hard aanpakken. Tenzij je natuurlijk geld hebt en je eigen advocaat kunt regelen. Geld verlicht altijd een straf, genoeg geld en er is geen straf. Publieke schijn gaat het gewoon niet doen als je dit in je eentje probeert te doen. Zucht.
 

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
201
Reaction score
65
Points
28
Ik denk dat de enige manier om weg te komen met het verkopen van drugs op de grijze markt in de VS zou zijn om het vanuit het buitenland te verschepen, zoals de beruchte hagedislabs, die vanuit Spanje of Nederland verschepen, of om iets te hebben dat ook niet onder de analoge wet valt.

Naar mijn mening vallen ketamine-analogen hieronder. Ketamine is schema 3, en alleen drugs onder schema 1 en 2 vallen onder de analoge wet.
 

Moonbow112ix

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 22, 2023
Messages
22
Reaction score
9
Points
3
@SoldadoDeDrogas hahahaha ik moest letterlijk lachen om "indicted Jane" ik ging stilletjes van kamer naar kamer in mijn huis onder het uitroepen van "indicted Jane, INDICTED" je moet wel een cool individu zijn want ik voelde en voel nog steeds wat pijn om die aanklacht; de rc waltz was klote om te zien in de gevangenis of om te weten wat er gebeurde met vrienden hier in de VS, 9/10 net als jij, knallen voor amfetamine soms meth, dan tekenden ze voor iets zodra de test niet overtuigend was en anderen deden wat ik zou doen en dat is breed wat jij deed en ik liet het gaan en gooide de dobbelsteen, Ik heb zelf gewerkt om een misdrijf POCS EN POM laten vallen en was op borg voor ongeveer 3 en een half jaar, waar ik woon de meeste bondsman zal je niet laten blijven op hun rooster voor veel meer dan een jaar of twee, want ik geloof dat ze krijgen als 30-50 toegewezen Socials per keer dus net als ik was betaald voordat jaar een was up? Gelukkig was mijn ex op de middelbare school zij en haar moeder eigenaar van een van de grootste multi-provincie rechtsgebied bondsmen rond, altijd goed zoals Frit zei en hebben je kont gedekt vanaf de sprong, kreeg ik mijn twee misdrijven naar beneden tot een misdrijf, zodat ze eigenlijk liet een (de pocs het was Xanax) Ik kwam letterlijk pout het gerechtsgebouw met een triomfantelijke overwinnende glimlach en hield mijn handen omhoog en bedankte de man boven alles met een openbare pretendent!!!
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
141
Points
43
Ik ben vereerd dat ik je even kan laten genieten. Fijn dat iemand de obscure referentie begrijpt. Bedankt voor je vriendelijke woorden, mijn vriend. Ik kijk er nu op terug en ik heb er een beetje spijt van dat ik die shit niet naar de hoepel heb gebracht - of, met andere woorden, dat ik niet naar de rechter ben gegaan. Nu ik erover nadenk, is het ook een beetje klote dat ze je eigenlijk straffen omdat je probeert je hand uit te spelen. Zou iemand bij zijn volle verstand NIET elke mogelijke optie nastreven die zijn situatie zou kunnen verbeteren? Waarom zou je dat niet doen? Ze intimideren mensen gewoon door angst en uitputting, alsof de kaarten nog niet genoeg op elkaar liggen. Het hele rechtssysteem is een aanfluiting, ik word er echt ziek van. Ik probeer alleen al de tragedie van de hele situatie uit te leggen. Je realiseert je niet hoe slecht het echt is... hoe corrupt... totdat je het echt meemaakt. "Beter rijk en schuldig dan arm en onschuldig."
 

PseudoMicroGravity

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 28, 2023
Messages
39
Reaction score
35
Points
18
Hallo Moonbow, het spijt me dat je zo persoonlijk op de hoogte moest raken van de trieste stand van zaken waarin ons rechtssysteem is vervallen! Ik geloof dat uiteindelijk alle drugs legaal zullen zijn om te gebruiken, en de mensen van de toekomst zullen terugkijken op onze samenleving en beamen dat we onverlichte wilden waren... Vrede mijn zuster!
 
Top