Shake n bake method

raw

Don't buy from me
New Member
Reaction score
5
Hallo allemaal. Ik hoor vaak over deze methode. Ik heb gehoord dat het een Amerikaanse methode is. Omdat de Amerikaanse apotheek de verkoop van pillen met precursoren reguleert. Het is een methode om kleine hoeveelheden pillen om te zetten in meth. Ik heb er een video over gezien, maar zonder berekening van de hoeveelheid ingrediënten.
Gemalen pillen (hoeveel met welke concentratie PSE?)
ammoniumnitraat (maar hoeveel?)
natriumhydroxide ( hoeveel ? )
wat lithium ( hoeveel per gram efedrine )
Ether
HCl
Kan iemand mij helpen en meer vertellen over deze methode?

raw

Don't buy from me
New Member
Reaction score
5
De volgende vraag over deze methode is: kan ik lithium uit een batterij vaker gebruiken of moet ik elke keer nieuw hebben voor een volgende nieuwe reactie?

Bartholomeus

Don't buy from me
New Member
Reaction score
68
Je kunt het lithium niet vaker gebruiken, omdat het lithium zal reageren in shakebake en helemaal zal oplossen.
Denk alsjeblieft na over deze methode, koop liever een 2L kolf en een Liebig condensor, jodium en rode fosfor en pseudo-efedrine
en maak de reactie met goed glaswerk, je zult in staat zijn om destillatie te maken en de base veel meer te zuiveren met glaswerk.
Schudden en bakken is echt een amateuristische methode om stoffen te maken.
Spreken uit ervaring

oldkaw

Don't buy from me
New Member
Reaction score
6
Als je een afgesloten eenheid synth vs. reflux gaat proberen, doe het dan eerst buiten. Je moet ook kijken naar wat een "push/pull" reactie werd genoemd, dat waren twee plastic gasblikken van 2,5 gallon (veel betere kwaliteit plastic) die aan elkaar vastzaten. Het was ook RP/Iodine synth. Het is veel veiliger dan de "shake and blow up in your face" synth waar jij het over hebt. Ammoniumnitraat, 33-0-0 voorgevormde kunstmest is een betere NH3 bron als je vastbesloten bent om een gemodificeerde berken rx te proberen. Gebruik een chemisch bestendige kunststof die tegen een stootje kan en kijk uit voor batterijen die kortsluiting maken als je ze uit elkaar probeert te halen. Die worden ook heet. En er zijn veiligere oplosmiddelen dan ethylether.

hirozaru

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
4
Ik vond de "push/pull" die je noemt op Erowid, geweldig om te lezen.
Helaas is het 25 jaar oud, dus de pseudo-extracties werken waarschijnlijk niet zo eenvoudig als vermeld.
en RedP/iodine is vrij moeilijk verkrijgbaar, tenminste waar ik ben.

Daarom is de gemodificeerde berk het gemakkelijkst, tenminste voor een eerste keer, kleine wedstrijd.

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
146
Gebruik deze methode niet bro, bestudeer ik literatuur, hier op dit forum heb je veel syntheses die zeker veiliger en makkelijker zijn en aan te passen aan je kennis.

medosal

Don't buy from me
Resident
Reaction score
2
de link werkt niet misschien is de post verwijderd

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,849
Deals
1
Link werkt. Je moet Tor gebruiken voor .onion webpagina's. Deze link is voor de clearnet browser.

medosal

Don't buy from me
Resident
Reaction score
2
Bedankt voor uw antwoord