Dextroamfetamine roken?

Can dextroamphetamine be smoked

  • Information of the Chemistry.

    Votes: 2 33.3%
  • Possible ways to achieve this.

    Votes: 4 66.7%

  • Total voters
    6

Mr Gonzo

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 13, 2023
Messages
75
Reaction score
30
Points
18
D-Meth is rookbaar, dus waarom wordt dextroamfetamine nooit gerookt. Of is er een manier om het rookbaar te maken die ik gewoon niet ken?
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
298
Reaction score
246
Points
43
Omdat sulfaat en fosfaat ontleden voordat ze in de lucht terechtkomen. Deze zouten sublimeren niet zoals methamfetamine.HCl dat doet. Als basis is het veel te bijtend en zou het je longen vernietigen. Het HCl-zout is erg hygroscopisch - laat het op een schaal liggen en een paar uur later heb je alleen nog maar een plas vloeistof. Ik denk dat het HCl zout of het fumaarzuur zout geappt kan worden als het opgelost wordt in PG/VG direct na het maken en drogen van het zout.

Benzedrine Inhalers dienden amfetamine toe door het te inhaleren, dit werd gedaan door een metalen buisje dat katoen en zeer fijn amfetaminesulfaatstof bevatte, de uiteinden van het buisje werden losgeschroefd en men inhaleerde scherp door het buisje wat een geschatte 10 mg direct in de longen leverde waar het werkte als bedoelde bronchodilatator. Jazzmuzikanten ontdekten al snel dat ze het wattenpropje uit het buisje moesten halen en in de koffie moesten doen, wat de hele 50 mg opleverde en door de orale toediening de bronchodilatatie en algemene activering de hele nacht volhield.


Op basis hiervan zou ik zeggen dat roken (inhaleren) geen voordelen heeft.
 

Mr Gonzo

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 13, 2023
Messages
75
Reaction score
30
Points
18
Ik ben het helemaal eens met het gebrek aan voordeel van deze vorm van toediening, aangezien het eten van een handvol tabletten bijna zeker minder schadelijk is dan het inademen van rook. En zoals je al aangaf duren de effecten van orale toediening veel langer dan het inademen van het spul. Net zoals cocaïne in HCl-vorm die geïnhaleerd wordt 90 minuten aanhoudt, vergeleken met cocaïne op vrije basis die 5 minuten aanhoudt. Maar het verschil tussen deze twee toedieningswijzen is de high die je krijgt. Ja, een dikke lijn coke is goed, maar een enorme lik freebase is veel intenser.

Het vape-idee met HCl-zout is interessant, maar klinkt als een enorme lastige klus die ik misschien nog moet uitproberen. Mijn vraag is beantwoord in één snel antwoord, maar als een kind leiden antwoorden tot meer vragen!

Kan dexamfetamine verder worden verwerkt tot een nieuw anabool? Ik zit in het 2e jaar van mijn studie scheikunde en heb wat gespeeld met mijn medicijnkastje haha.
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
298
Reaction score
246
Points
43
Amfetamine kan worden geoxideerd tot N-hydroxyamfetamine, wat twee keer zo krachtig zou zijn. Mijn eigen onderzoek bevestigt een hogere activiteit en het lijkt veel minder vaatvernauwend, minder belastend voor de pomp en geen speed dick te zijn. Het is ook niet illegaal.

Klinkt te mooi om waar te zijn? Nou, er zijn een paar problemen, voornamelijk dat N-hydroxyamfetamine ZEER instabiel is en het oxideert terug naar het oxime in aanwezigheid van water, bij een te hoge ph en bij een te lage ph en met bepaalde veelgebruikte oplosmiddelen en in aanwezigheid van sporen van overgangsmetalen ontleedt het gewoon.
De verwante methyleen-dioxyverbinding, N-Hydroxy-MDA is echter vrij stabiel. En verboden.
Ik was ooit in staat om N-Hydroxyamfetamine te maken, met nog steeds een goede hoeveelheid normaal amfetamine (te oordelen naar TLC) en ik ben er erg dol op. Mijn volgende poging om meer te maken leverde niets op, ondanks dat ik dezelfde methode gebruikte, alleen opgeschaald. Een totale ramp. Geen idee waarom. Ik zal de volgende keer een andere aanpak proberen, maar ik kan met zekerheid zeggen dat dit niet de volgende hit op de markt gaat worden, want dit spul is net zo onstabiel en neurotischer dan een Russische vriendin, het vervliegt zelfs als HCl-zout in dagen als het niet gekoeld wordt bewaard, beter bevroren.

Of je reduceert de amfetamine tot methamfetamine. Dit kan op andere manieren makkelijker worden gemaakt, maar je vroeg erom.
 

Mr Gonzo

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 13, 2023
Messages
75
Reaction score
30
Points
18
Ik ben momenteel bezig met een oxidatie van adderzuur, Chem Player heeft een goede video van een techniek op YouTube gezet, maar het rendement is op zijn best laag. Ik ben dus aan het kijken naar de ozongeneratiemethode waarbij zuurstof de generator voedt. Het voor de hand liggende resultaat is piperonal, maar het is een goed ruikende chemie, van de geur van peper tot kauwgom en marasquin kersen.
Mijn bron van D-Amph is verjaart en ik heb een heleboel om mee te werken, de oxidatie proberen klinkt leuk, ook al is het net zo moeilijk als de oxidatie die ik nu doe. Ik ben geïnteresseerd in het oxidatiemechanisme dat hier wordt gebruikt en of er meerdere methoden zijn om dit te bereiken?

Dan de N-hydroxy-MDA, dit is interessant omdat MDA de stap voor MDMA is of droom ik nu?

De reductieve aminering tot D-Meth klinkt leuk, is dit hetzelfde als het reduceren van amides tot amines met behulp van LAh of een reductieve alkylering met een borohydride? Mijn scheikundige kennis komt er wel maar ik ben nog steeds aan het leren dus mijn kennis is niet super uitgebreid. Ik ben er wel in geslaagd om de mesc tech op deze site te volgen voor mijn synthese met behulp van het 3,4,5TMBH uitgangsmateriaal uiteindelijk gereduceerd in THF met LAh.
Meneer, u heeft mijn aandacht!
 

Melv99

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 16, 2023
Messages
31
Reaction score
11
Points
8
Het is absoluut mogelijk. Droog je NP, Gas en vacuümfilter snel, zuig af vlak voordat al het oplosmiddel is doorgezogen, verzamel snel Amp Hcl, doe in je rookapparaat of afgesloten glazen flesje. Blijf tijdens het roken de kleine hoeveelheid oplosmiddel/poeder verdampen tot het smelt. Rookt net als MAmp. Als het eenmaal gesmolten is en reXtaliseert, is het niet langer hydroscopisch.
 
Last edited:

xile

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 25, 2023
Messages
102
Reaction score
51
Points
28
Je kunt amfetamine niet roken, voor zover ik weet en geprobeerd heb. Maar je kunt wel methamfetamine roken.
 

Melv99

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 16, 2023
Messages
31
Reaction score
11
Points
8
Het is mogelijk en vrij eenvoudig
 

Mr Gonzo

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 13, 2023
Messages
75
Reaction score
30
Points
18
Het lijkt legitiem, ik ga het uitproberen, ik probeer alleen de beste manier te vinden om het sulfaat uit mijn tabbladen te halen. Ik denk omdat ik van sulfaat naar HCl ga, dat ik gewoon direct naar base kan gaan. Extract in niet polair, en dan gewoon wat HCl erdoorheen bubbelen. Ik moet eerst naar de bindmiddelen kijken, hoe dan ook kom ik er wel uit.
 
Top