Snelheid 90er

drive

Don't buy from me
New Member
Language
🇩🇪
Joined
Sep 29, 2024
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Weet iemand of die speed in de jaren 90 is gemaakt, rotsen zoals die waren ook relatief droog en vergelijkbaar met koca
 

Acab1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Sep 20, 2022
Messages
146
Reaction score
81
Points
28
Bedoel je dat? Ik zag het vaker in 1988-90.
Zo ja, dan kan ik ze helpen.
 

Attachments

  • ctOabZEo2k.jpg
    ctOabZEo2k.jpg
    212.2 KB · Views: 5
  • tHbvgh3PS4.jpg
    tHbvgh3PS4.jpg
    205.2 KB · Views: 4
Last edited:

jessejames122669

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 14, 2023
Messages
49
Solutions
1
Reaction score
41
Points
18
Deals
3
Weet iemand of die speed in de jaren 90 werd gemaakt? Zulke stenen waren ook relatief droog en leken op koca Ik ben niet zeker van je vraag, maar ik ontdekte dat verschillende oplosmiddeltrekkingen van de freebase meth een verschillend uitziend product zouden opleveren. xyleen en tolual zouden resulteren in een wit pluizig product. Als het niet geherkristalliseerd was, leek het op poedersuiker. Hoe beter het was, hoe meer het glinsterde en hoe meer kristallen het had. Je vraagt naar amfetamine en ik weet niet zeker of dit iets met je vraag te maken heeft.
 

Acab1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Sep 20, 2022
Messages
146
Reaction score
81
Points
28
Het product op de foto's is ook meth, meer precies racemisch meth geherkristalliseerd in water en geperst. Maar ik heb geen antwoord op amfetaminen.
 

stevepreston

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 24, 2024
Messages
33
Reaction score
3
Points
8
Sorry, maar ik ben degene die het nu vraagt. Is het racemische meth dat je snuift zoals coke en heeft het dezelfde effecten of d-meth?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,398
Solutions
4
Reaction score
954
Points
113
Deals
1
Mensen snuiven het. Het brandt. Racemische meth heeft vergelijkbare effecten als d-meth, maar 1/2 zo krachtig (misschien 60%) cocaïnegas minder stimulatie en meer euforie dan meth.
 

Acab1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Sep 20, 2022
Messages
146
Reaction score
81
Points
28
Racemische meth was in die tijd erg populair bij mensen die het injecteren.
Je kunt het zowel snuiven als oraal innemen. De d-meth is bij wijze van spreken hetzelfde, alleen sterker in effect. Duurder alleen zelden echte d-meth (>90%) verkrijgbaar
 
Top