P2NP en P2P opslaan

SelfExper1menter

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Kunnen de amfetamineprecursoren P2P en P2NP lange tijd (bijvoorbeeld een jaar) bij kamertemperatuur in luchtdichte containers worden bewaard? Zal er een significant verlies zijn (laten we zeggen 10% of meer) door ontleding, polymerisatie of wat dan ook? Btw, ik weet dat het aanbevolen wordt om P2NP in een vriezer te bewaren, maar dat kan ik niet.

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
309
P2NP wordt na verloop van tijd donkerder van kleur als er lucht in het continu aanwezig is en moet dus opnieuw worden gekristalliseerd voor optimale resultaten.

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
510
Deals
5
De rode troep die zich vormt is van de aminepolymerisatie die ik heb gehoord en ik kan bevestigen dat als het goed gewassen is, het heel goed houdbaar is.

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
309
in de tijd dat ik het maakte, herinner ik me dat ik niet zo voorzichtig was en dat er ook sporen van benzaldehyde waren... als het niet kanariegeel is, moet het worden geherkristalliseerd voor de beste resultaten (probeer het eerst te wassen, dat kan al genoeg zijn).

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
510
Deals
5
Ik kan niet spreken voor fenylaceton, maar P2NP dat goed droog is en vrij van verontreiniging met grondstoffen en water, blijft minstens maanden goed, zelfs ongedekt.

T0lek511

Don't buy from me
Resident
Reaction score
86
Deals
1
Ik denk dat de beste manier om P2NP en P2P op te slaan in vriezer is.