Question Synthese en verkoop

meribel

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 24, 2022
Messages
18
Reaction score
14
Points
3
Goedenavond allemaal,

allereerst wil ik de bijdragers bedanken voor de enorme hoeveelheid bronnen die hier te vinden zijn.

Ik heb 2 vragen:

Ik wil graag beginnen met het synthetiseren van methamfetamine en amfetamine en ik zou graag willen weten of er alternatieven zijn voor producten die niet gemakkelijk te vinden zijn, zoals P2NP (of manieren om het te synthetiseren).

Ik bezoek het forum al 2 maanden regelmatig, ik heb besloten om me vandaag te registreren.
Ik ben een leverancier (cocaïne en marihuana) maar ik heb niet gevonden hoe de verkoop van goederen werkt voor het geval mensen geïnteresseerd zijn?

Ik dank u bij voorbaat voor uw antwoorden.

Meribel
 

chemistrydude

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 2, 2022
Messages
74
Reaction score
21
Points
8
Ik weet niet echt of er alternatieven chemische verbindingen voor amfetamine, maar mijn standpunt kan worden, maar het zal gevaarlijk zijn om te nemen, als je wilt maken deze 2 amfetaminen die je nodig hebt om te weten, als je geen ervaring hebt zelfs niet denken over methamfetamine het vereist 1 jaar van drugs synthese, onthoud wees voorzichtig met drugs.
 

meribel

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 24, 2022
Messages
18
Reaction score
14
Points
3
Ik heb ervaring met drugssynthese, iemand vroeg me voor amfet en meth, daarom ga ik ervoor!
bedankt voor je reactie maat
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Hoi. Bedoel je darknet verkoop of verkoop via BB forum?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
@HEISENBERG kan je in detail antwoorden. Je kunt een winkel maken op dark marketplace en ze daar verkopen. Je kunt ook een eigen website maken, deze promoten en verkopen via deze webpagina.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,708
Points
113
Deals
666
Als je een leverancier van cocaïne en marihuana bent, waarom zou je dan aan meth en amfetamine doen?
Maar als je dat wel doet, kunnen onze experts je helpen met synthese en precursoren.
Voor de verkoop is het eenvoudig: verkoop aan dezelfde mensen aan wie je coke en marihuana verkoopt. Of adverteer bij ons, kopers zijn snel gevonden voor een goed product.
 

meribel

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 24, 2022
Messages
18
Reaction score
14
Points
3
Hallo meneer,

De marihuana die ik lever komt uit mijn eigen kas en de cocaïne haal ik direct na productie op.
Ik krijg momenteel aanvragen voor meth/amfet en ik wil de "zelfgemaakte" kwaliteitsgarantie blijven waarborgen.

Voor de verkoop, mijn horizon verbreden met internet is iets waar ik al aan gedacht had en het is door op jullie forum te vallen dat er serieus uitzag voor mij dat ik dacht om de stap over te steken.

In ieder geval bedankt voor je antwoord en bedankt voor de sprekers van het forum die uitstekend werk leveren.

Meribel
 
Top