Question Synthese BMK tot Amfetamine met H2S04

ponellibro

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
1
Hallo daar,
Ik heb hier veel synthesemethoden gezien en ze lijken me allemaal een beetje ingewikkeld.
Mijn situatie is als volgt: ik heb 1 liter van de gele olie (ik denk dat het BMK is?) en de persoon die het aan mij gaf, had geen goede instructies voor mij.
Ik heb alleen de informatie gekregen dat ik de olie in een grote schaal van dik glas moet doen en H2S04 langzaam in de olie moet laten vallen.
De andere informatie die ik kreeg, is dat ik een extra ingrediënt nodig heb, zoals krijt - maar ik weet niet eens of het CaCO3 of CaO is.
De opbrengst moet ongeveer 2,5 kg zijn.

1. Kan iemand mij vertellen of deze methode kan werken?
2. Hoeveel zwavelzuur zou er nodig zijn?
3. Heb ik daarnaast CaCO3 of CaO nodig?
4. Wanneer moet ik het krijt toevoegen?

Bedankt jongens!

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
508
Deals
5
Wat je beschrijft is de vrije base in oplosmiddel, niet bmk, het moet gewoon worden neergeslagen met zuur. Je kunt een droogmiddel gebruiken zoals watervrij MgSO4, watervrij NaSO4 om sporen van water te verwijderen. Dan druppel je gewoon een oplossing van H2SO4 in aceton/ipa om je neerslag te krijgen.

ponellibro

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
1
Allereerst bedankt voor het antwoord! Nu weet ik veel meer dan eerst. Maar mijn scheikundige vaardigheden zijn echt slecht...

Kunt u me alstublieft vertellen hoeveel MgSO4/NaSO4 en H2SO4 ik moet kopen?
Wanneer moet ik het droogmiddel toevoegen (en hoe)?
Moet ik H2SO4 en aceton mengen en dan in de freebase druppelen?

Ik heb echt een stap-voor-stap instructie nodig. Sorry :)

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
508
Deals
5
Je gebruikt maximaal 100 g droogmiddel en zuur, afhankelijk van hoe conc. je oplossing is, ergens tussen 300-900 g kan freebase zijn, dus ongeveer 1 liter maximaal.
voordat je iets anders doet, neem je het en doe je het erin nadat het een half uur of zo heeft gewerkt gewoon aftappen
ja, een paar keer meer aceton dan h2so4 1:5 , 1:10 ish

ponellibro

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
1
Man ik hou van je dank je wel ik waardeer je snelle antwoord!!!

Ik heb dus de basis, een grote lasagnevorm van glas, een glas om de druppeloplossing te maken, een groot druppelglas.
Ik koop 100g NaSO4 en 1l zuur en 5l aceton en dan heb ik alles wat ik nodig heb toch?

Moet ik ergens op letten? Kan het heet worden? :)
Moet ik de hele tijd roeren als ik de aceton/zwaveloplossing in de base druppel? Wanneer weet ik dat ik genoeg heb gedruppeld?

Ik beloof het, dit zijn mijn laatste vragen :)

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
508
Deals
5
Geen zorgen, je kunt waarschijnlijk niet maar 100 gram kopen, maar het is goedkoop.
Dat moet voldoende zijn, ja.
Het zuur kan spatten en heet worden als het aan aceton wordt toegevoegd, je kunt het beste voorgekoelde aceton gebruiken.
Ja, de hele tijd roeren. Je moet de pH bepalen, universele indicator zou goed moeten zijn, niet lager dan 6,5.