Synthese van ethylamfetamine door niet-giftig aluminiumgalinstanamalgaam in 70%+ ethanolwater met mierenzuur, P2P, EtNH2 en Palladium op koolstof!

BlueDex

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 5, 2022
Messages
65
Reaction score
26
Points
18
Hallo. Je kunt Phenyl-2-Propanon (P2P), een overmaat Ethylamine freebase, 70% Ethanol water, wat mierenzuur, H2CO3 (Seltzer water, Koolzuur), en Palladium op koolstof in een met ijs gekoelde rondbodemkolf of platbodemkolf doen. Zorg ervoor dat de pH rond de 4 ligt en gebruik de pH-indicatoren. Je kunt het laten opwarmen tot kamertemperatuur, maar niet te heet. Voeg dan niet-giftig aluminiumgalvan amalgaam toe aan de oplossing voor in-situ waterstofproductie. De waterstof en het Palladium op koolstof als katalysator zullen de dubbele binding van Cyclohexyl-2-propaan ethylimine reduceren tot de vrije base ethylamfetamine. Filtreer vervolgens door een Buchnertrechter. Droog de oplossing met watervrij magnesiumsulfaat en filtreer weer door een Buchnertrechter. Giet de droge Ethanol-oplossing in een bekerglas en laat HCl-gas borrelen. Het zou EthylAmphetamine HCl moeten gaan sneeuwen. Je kunt het dan zuiveren. Het werkt ook bij de synthese van propylhexedrine uit cyclohexyl-2-propanon en methylamine om het tussenproduct cyclohexyl-2-propanon-methylimine te maken. Ik moet Propylhexedrine of zoiets maken omdat Cyclohexyl-2-Propanon gemakkelijker te maken en te verkrijgen is dan Fenyl-2-Propanon.
 

Attachments

  • yNgsB2mK1S.jpeg
    yNgsB2mK1S.jpeg
    27.6 KB · Views: 82

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
201
Reaction score
66
Points
28
Is dit al eerder geprobeerd of alleen theorie?
 
Top